پیام سپاهان
کارگردان طلا و مس:
انتقال ذره‌ای دوستی و عشق به مخاطبان فیلم‌هایم برای من کافی است
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:58
سپاهان نیوز - اصفهان – کارگردان طلا و مس گفت: آغاز و پایان زندگی دست ما نیست اما اگر در این فاصله ذره‌ای احساس دوست داشتن را تسوط فیلم‌هایم به مخاطبان منتقل کرده باشم برای من کافی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، همایون اسعدیان عصر شنبه در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، پس از برگزاری بخش تجلیل از وی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: اولین بار است در چنین مراسمی حضور دارم و بسیار خشنود هستم که در جشنواره‌ای که به ابتکار همشهریان خودم کلید خورده است امروز در میان هنرمندان کشورم حضور دارم.
وی با ابراز اینکه من غبطه‌هایی در زندگی دارم که امروز تمایل دارم آنها را در این جمع به زبان بیاورم، ابراز داشت: من به کیومرث پور احمد غبطه می خورم، از دیدگاه من برای زندگی یکی فیلمساز یک «قصه‌های مجید» کافی است و افتخار می کنم همشهری این کارگردان کشورمان هستم.
کارگردان کشورمان با بیان اینکه به امر الله احمدجو که سریال ماندگار روزی روزگاری را ساخته است و به اصغر فرهادی که با فیلم‌هایش جهانی شده است، غبطه می خورم، ابراز داشت: شهر اصفهان بار گرانی از ادبیات، موسیقی و هنرهای نمایش را پر افتخار بر دوش دارد و افتخار می‌کنم که متعلق به این شهر هستم.
وی تاکید کرد: در دنیایی که در هر گوشه جهان فردی می تواند برای ما تعیین تکلیف کرده و جهان را به خاک و خون بکشد راهی نداریم جز اینکه عشق، دوست داشتن و محبت را ترویج کنیم.
اسعدیان بیان داشت: آغاز و پایان زندگی دست ما نیست اما اگر در این فاصله ذره‌ای احساس دوست داشتن را توسط فیلم‌هایم به مخاطبان منتقل کرده باشم برای من کافی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33500/انتقال-ذره‌ای-دوستی-و-عشق-به-مخاطبان-فیلم‌هایم-برای-من-کافی-است
بستن   چاپ