پیام سپاهان
سامانه جدید بارشی وارد استان اصفهان می شود
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:55:20
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه وارد این استان می شود و اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری بطور مجدد تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می گیرد.
" حسن خدابخش " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار تا 2 روز آینده بر روی استان اصفهان است.
وی گفت: آسمان بیشتر مناطق این استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید، همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان اظهارکرد: وزش باد به نسبت شدید، در نواحی جنوبی، مرکزی و شرقی استان برای امروز ( یکشنبه) موجب وقوع گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.
به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و احتمال رگبار پراکنده و برای روز سه شنبه، آسمانی قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از خور و بیابانک با 27 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و سمیرم با 14درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان نام برد.
ت 7150/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33519/سامانه-جدید-بارشی-وارد-استان-اصفهان-می-شود
بستن   چاپ