پیام سپاهان
سهل آبادی:
با حمایت از کالای ایرانی از گردنه تحریم‌ها عبور کنیم
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:55:30
سپاهان نیوز - در پی عهد شکنی و خروج آمریکا از توافق نامه برجام، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با صدور پیامی بر حفظ اتحاد ملی و تکیه بر توانمندی های داخلی کشور تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در متن این پیام آمده است:
ملت سرافراز ایران؛
بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا با خروج از توافق و برنامه جامع اقدام مشترک بین المللی (برجام) بار دیگر اثبات کرد ماهیت و ذات استکباری دولتمردان این کشور با هیچ منطق و اصول انسانی، آشتی پذیر نیست و همین رویکرد غیرعقلانی موجب شده است که ملت ها نسبت به این نظام بی اعتماد بوده و از آن بیزار باشند.
تاریخ ٤٠ ساله انقلاب اسلامی حاکی از آن است که قدرت های استکباری نظام بین‌الملل از ابتدای شکل گیری نظام اسلامی تاکنون با استفاده از شیوه‌های مختلف، درصدد القا ناکارآمدی نظام و ضربه به توانایی‌های ملی بوده اند؛ از این رو برای رشد و پیشرفت کشور، توجه و اتکا به توان داخلی از موضوعاتی است که منافع ملی و امنیت ملی را بیش از هر عنصر دیگری به ارمغان خواهد آورد.
در چنین شرایطی، در عین تاکید بر تداوم و ارتقا تدابیر و سیاست های خردمندانه، صلح طلبانه و آشتی جویانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی، معتقدیم که توسعه و تعالی کشور و گذشتن از هفت خوان مشکلات، همچنان در گرو پایمردی در مقابل هجمه های عظیم اقتصادی و تحریم‌های غیر عادلانه و ناجوانمردانه، گذر از اختلافات جناحی و گروهی و اتحاد و همدلی مردم و همه قوای نظام در سایه راهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.
با توجه به شرایط جدید، ضرورت دارد که تمام ارکان نظام اداری، قانون گذاری و قضایی کشور با تغییر و اصلاح در شیوه ها و رفتار جاری خود ترتیبی اتخاذ کنند که با ویژگی خاص به رفع مشکلات و تسهیل شرایط کسب و کار فعالان اقتصادی به عنوان وظیفه ملی اهتمام ورزند تا خدمات فعالان جبهه اقتصادی کشور با توفیق قرین شود.
در برابر این اقدامات خلاف عرف و اخلاق بین المللی دولت آمریکا، به نمایندگی از خانواده بزرگ کار و تولید به مردم خوب کشورمان تعهد می دهیم که با تولید محصول با کیفیت، افزایش کارایی و بهره وری و تلاش در جهت توسعه متوازن اجازه نخواهیم داد کوچکترین آسیبی از این تصمیم زیاده خواهانه و استعمار طلبانه رییس جمهور منفور و خودشیفته آمریکا به منافع ملی کشور وارد شده و یا ملت غیور ایران را بیازارد.
متعهد می شویم دل هایمان را امیدوار و پر نشاط برای پیروزی کشور، چشم هایمان را تیز و روشن برای پیدا کردن معایب و اشتباهات، بازوهایمان را پر توان برای برداشتن سنگ های در پیش راه پیشرفت مردم، دست‌های مان را پر از مهر برای فشردن دست یاران و گام هایمان را استوار برای طی طریق عزت و اقتدار نگاه داریم.
ما ثابت خواهیم کرد تا کاوه های آهنگر هستند، ضحاک ها از ظلمشان طرفی نخواهند بست و به همه ملل خواهیم فهماند که تاریخ کهن غنی از ادب، هنر و فرهنگ ایرانی اگر با علم روز و عزم جزم آمیخته شود، تمدنی اصیل، فرهیخته، مانا و پایدار مبتنی بر صلح و دوستی به جهانیان تقدیم خواهد کرد.
رجا واثق داریم ملت شریف ایران نیز با حمایت از کالای ایرانی و کمک به اشتغال پایدار مردان و زنان این مرز پر گهر، به آرامش، عزت و سلامت از این گردنه خواهد گذشت و بر دفتر تاریخ پر حادثه و افتخارشان برگی زرین خواهند افزود.
ملت‌ها در سایه‌ پیمودن راه خداست که به رفاه و امنیت و آرامش و آگاهی و معرفت می‌رسند. راه خدا، راه عزّت، کرامت، آسایش زندگی و پرورش خوب نفوس طیبه است. این، راه خداست، راه مردم ایران.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33527/با-حمایت-از-کالای-ایرانی-از-گردنه-تحریم‌ها-عبور-کنیم
بستن   چاپ