پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان:
تبدیل خیابان های اطراف میدان امام به پیاده رو مطلوب مردم نیست
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 16:24:29
سپاهان نیوز - اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تبدیل خیابان‌های اطراف میدان امام به پیاده رو مطلوب مردم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر ، اصغر برشان پیش از ظهر یکشنبه، در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به پیاده راه شدن بافت مرکزی و تاریخی شهر اما هنوز با کمبود پارکینگ مواجهیم و مکان‌های توقف در سطح شهر دیده نشده است.
وی بیان داشت: همچنین وسایل حمل و نقل عمومی باید به این محور ورود پیدا کند و چنانچه به این مسائل توجه نشود، پیاده راه شدن خیابان‌های اطراف میدان نقش جهان و چهارباغ عباسی مطلوب مردم نخواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز به کار مترو ادامه داد: با توجه به آغاز به کار مترو لازم است معاونت حمل و نقل ترافیک، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، مسیرهای مبدا و مقصد را با توجه به مترو تغییر دهند.
وی تاکید کرد: این تغییرات باید به نحوی باشد که شهروندان بتوانند در همجواری ایستگاه‌ها از دیگر شیوه‌های حمل و نقل از جمله دوچرخه استفاده کنند.
برشان که جمعیت بازنشستگان و مستمری بگیران را یک چهار جمعیت اصفهان خواند، گفت: لازم است سازمان‌های متولی و ذی‌ربط امکانات مورد نیاز آنها را فراهم کنند و این پیشکسوتان بتوانند از امکانات موجود در شهرداری بهرمند شوند.
وی کمبود سرویس های بهداشتی را همچنان مشکل پیش روی گردشگران داخلی و خارجی دانست و اضافه کرد: کماکان کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر دیده می‌شود و گردشگران داخلی و خارجی از این کمبود رنج می‌برند که نیاز است با مطالعات صحیح و کارشناسی، سرویس‌های بهداشتی مدرن، تمیز و در خور توجه در شهر اصفهان جانمایی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33534/تبدیل-خیابان-های-اطراف-میدان-امام-به-پیاده-رو-مطلوب-مردم-نیست
بستن   چاپ