پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان:
روان آب ها به عنوان منابع آب زیرزمینی ذخیره شود
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 17:38:48
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به بارش های باران لازم است که چاره‌ای اندیشیده شود تا روان آب ها را بتوانیم ذخیره سازی و به عنوان منابع آبی زیرزمینی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: جاری شدن آب های سطحی ناشی از بارندگی های اخیر خدمات شهری را غافلگیر کرد.
وی بیان داشت: با توجه به جاری شدن روان آب های ناشی از بارندگی اخیر در سطح معابر لازم است طرح های اصولی و فنی تهیه شود و این روان آب ها را در قالب چاه های جذبی ذخیره سازی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: با وجودی که برنامه های مختلف و متنوعی در هفته فرهنگی برگزار شد اما رسانه ای کردن آن بسیار ضعیف بود.
وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری و معاونت فرهنگی در جهت اجرای برنامه های هنری و فرهنگی قابل تقدیر است، تصریح کرد: در گذشته از طریق صدا و سیما جهت انعکاس رویدادهای مهم برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود که لازم است روابط عمومی شهرداری پیگیری لازم جهت انعکاس مناسب اقدامات و رویدادهای شهرداری را از طریق شبکه استانی اصفهان و برنامه «اینجا اصفهان است» را داشته باشد.
زندآور اضافه کرد: روابط عمومی را نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و عنصری در جهت ارتقاء و پیشرفت سازمان و شهرداری در نظر بگیریم که روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان حلقه ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری عمل می کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33537/روان-آب-ها-به-عنوان-منابع-آب-زیرزمینی-ذخیره-شود
بستن   چاپ