پیام سپاهان
عملیات اجرایی باند دوم محور اردستان- اصفهان آغاز شد
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 15:14:10
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از آغاز عملیات اجرایی طرح باند دوم محور اردستان- اصفهان به طول 17 کیلومتر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی پورشفیع روز دوشنبه در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان شهرستانی از محور اردستان به اصفهان گفت: طول این محور در مجموع 87 کیلومتر می باشد که برای اجرای 17 کیلومتر باقیمانده 240 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: 11 کیلومتر از این مسیر باندهای مستقل و جدا از هم به صورت بزرگراهی از پشت کارخانه سیمان اردستان عبور می کند و باعث کوتاه شدن 6.5 کلیومتری مسیر و حذف سه نقطه حادثه خیز خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با اشاره به وجود تاسیسات زیربنایی، زمین های کشاورزی و 60 دهنه پل در این مسیر بیان کرد: پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفته و پیش بینی می شود این طرح در سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
او همچنین در بازدید از محور زواره- اردستان گفت: این محور به طول 9.5 کلیومتر و عرض تمام شده 11 متر است و پنج کیلومتر آن از سمت زواره در دست اجرا می باشد.
پورشفیع عنوان کرد: اعتبار هزینه شده تا کنون برای این طرح 13 میلیارد ریال می باشد و جهت ادامه آن 85 میلیارد ریال دیگر نیاز داریم.
وی افزود: برای زیرسازی بخشی از مسیر در اعتبارات تملک دارایی شهرستان مبلغ هفت میلیارد ریال دیده شده و قراردادی که با پیمانکار جهت عملیات خاکبرداری و خاکریزی بسته شد، بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: براورد روکش آسفالت پنج کیلومتر از این مسیر که آماده سازی آن صورت گرفته، افزون بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.
به گفته او، شهرستان اردستان نزدیک به 2 هزار کیلومتر راه همسنگ، 900 کیلومتر راه روستایی، 141 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر جاده ترانزیت دارد.
اردستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33578/عملیات-اجرایی-باند-دوم-محور-اردستان--اصفهان-آغاز-شد
بستن   چاپ