پیام سپاهان
امام جمعه آران و بیدگل:
دفتر پژوهشی قرآن و حدیث در آران و بیدگل افتتاح شد
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 15:14:31
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - امام جمعه آران و بیدگل گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان دفتر پژوهشی قرآن و حدیث در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر پژوهشی قرآن و حدیث، ضمن ابراز خرسندی از گشایش این دفتر اظهار داشت: با توجه به سوابق درخشان شهرستان آران و بیدگل خلا مرکزی پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث به صورت کلاسیک در شهرستان احساس می شد که امیدواریم افتتاح این دفتر بتواند مثمر ثمر واقع شود.
وی گفت: مسئولان امر بایستی زمینه حضور کلیه افراد دانشگاهی و حوزوی را در این دفتر فراهم کنند تا همه بتوانند در محیطی آرام به پژوهش و تحقیق بپردازند.
در این مراسم رحمت الله عبدالله زاده، عضو هیات علمی گروه الهیات دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل نیز با اشاره به ضرورت دفتر پژوهشی علوم قرآن و حدیث در این مرکز گفت : از سال 90 تا کنون در مقطع کارشناسی ارشد و از سال 93 تاکنون در مقطع دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث پذیرش دانشجو داریم.
وی افزود: دفتر نخستین نشریه تخصصی پژوهشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور نیز توسط سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مرکز آران و بیدگل داده شده و لذا وجود دفتری پژوهشی در این زمینه ضروری به نظر می رسید.
گفتنی است در حال حاضر 82 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 15 دانشجو در مقطع دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند و حدود 400 نفر نیز طی چند سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث دانش آموخته شده اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33580/دفتر-پژوهشی-قرآن-و-حدیث-در-آران-و-بیدگل-افتتاح-شد
بستن   چاپ