پیام سپاهان
سامانه بارشی تا روز جمعه در آسمان اصفهان فعال است
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 15:43:52
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی دیگری که از روز سه شنبه (فردا) وارد این استان خواهد شد تا اوایل روز جمعه بارش های رگباری و رعد و برق را به همراه خواهد داشت.
حسن خدابخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایداری تا 2 روز آینده بر روی استان است.
وی گفت: آسمان در بیشتر نقاط استان بویژه در نیمه شمالی بصورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌ بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد، گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 22 درجه سانتی گراد با رطوبت 20 درصد و سرعت وزش باد 6 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
وی، برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه(فردا)، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار بهاری و رعد و برق و برای روز چهارشنبه، افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
خدابخش از ورزنه با 26 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و میمه، سمیرم و فریدونشهر با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر بعنوان خُنکترین نقاط استان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه، با شاخص کیفی 118(AQI)، ناسالم برای گروه های حساس اعلام شده است.
ت 7150 /6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33581/سامانه-بارشی-تا-روز-جمعه-در-آسمان-اصفهان-فعال-است
بستن   چاپ