پیام سپاهان
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان:
نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 17:19:32
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد کشتکار پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید فرآورده های خام دامی از این هفته آغاز خواهد شد.
وی از افتتاح نخستین کشتارگاه مستقل بلدرچین در سال جاری خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته در کشتارگاه‌های دام بالغ بر 260 تن لاشه‌های ضبطی داشتیم.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از کشتار 60 میلیون قطعه در کشتارگاه‌های طیور خبر داد که بالغ بر 16 میلیارد تومان معدومی صورت گرفته است و ادامه داد: 400 هزار دام سنگین در استان داریم که در این حوزه رتبه سوم کشور را دارد.
وی با بیان اینکه با بکارگیری حدود 500 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های دامپزشکی این نظارت را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: سه خط کشتار بوقلمون داریم که رتبه نخست کشور را در این مورد داریم.
کشتکار با اشاره به اینکه وضعیت ما در زمینه کشتارگاه طیور قابل قبول است، بیان داشت: 21 کشتارگاه دام به سالن پیش سرد لاشه‌های دامی مجهز شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33587/نظارت‌های-ویژه-بهداشتی-ماه-مبارک-رمضان-از-چهارشنبه-آغاز-خواهد-شد
بستن   چاپ