پیام سپاهان
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
جشن اتمام پروژه های بهداشتی و درمانی گلپایگان برگزار شد
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 17:50:57
سپاهان نیوز - گلپایگان - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با بهره برداری از 6 پروژه بهداشتی و درمانی گلپایگان جشن اتمام زیرساخت های پروژه های بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا یوسفی در آیین افتتاح 6 طرح و پروژه بهداشتی و درمانی، جشن تکمیلی پروژه های بهداشتی و تجلیل از خیرین سال 96 شهرستان گلپایگان که عصر دوشنبه با حضور جمعی از خیرین و مسئولین در سالن اندیشه شبکه بهداشت و درمان گلپایگان صورت گرفت، با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان گلپایگان پیشرو شبکه ‌های نظام سلامت استان است، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با عنایت به برنامه های مدون تحول نظام سلامت کشور از تمام شبکه های بهداشت و درمان استان برای اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی حمایت می کند.
وی افزود: مهمترین اقدام در راستای بهره مندی بیشتر و زودتر از پروژه های بهداشتی و درمانی نیت و اعتماد خیرین است که با حرکت جهادی و همت مدیریت شبکه بهداشت و درمان گلپایگان باعث شده سرمایه های اجتماعی نسبت به این اعتمادسازی گرایش به امور خیر در بخش بهداشت و درمان شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اعتمادی که از سوی افراد مختلف جامعه به ویژه خیرین گرانقدر به مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شده است، کمک های هر چند ناچیز اما با نیت خیرانه نیک اندیشان در تسریع بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کمک فراوان کرده است.
وی بیان داشت: امروز با حضور خیرین و مسئولین این منطقه که با هماهنگی، یکدلی و همنوایی نسبت به امور رفاهی و عمرانی شهرستان همگرایی دارند، اتمام زیرساخت های بهداشتی را با شکرگزاری در ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی عمومی با تقدیر از کمک خیراندیشان جشن می گیریم.
یوسفی در پایان ضمن تبریک به مردم این خطه نسبت به داشتن مدیرانی لایق و خدوم که با اعتمادسازی خود، نیت خیرین را در راستای تأمین نیازهای جامعه به ویژه در بخش بهداشت و درمان در این راستا گسیل داشته اند اظهار امیدواری کرد و افزود: شهرستان گلپایگان می تواند به عنوان یک پایلوت در استان اصفهان معرفی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33591/جشن-اتمام-پروژه-های-بهداشتی-و-درمانی-گلپایگان-برگزار-شد
بستن   چاپ