پیام سپاهان
معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان:
ریل‌ ملی از سوی راه‌آهن تایید شد
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 8:16:46 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی نخستین محموله ارسال می شود .
  اردشیر افضلی در خصوص شرایط تولید در سال جاری، اظهار کرد: میانگین تولید بخش های کوره بلند و فولادسازی نشان می دهد که تولید امسال به 2 میلیون و 600 هزارتن تولید برسد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید کوره بلند 8100 تن است که رقم بسیار خوبی محسوب می شود، افزود: تولید فولادسازی بین 7100 تا 7200 تن بود که اکنون به 7700 تا 7800 تن افزایش یافته است.
معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد 650 و تولید ریل، گفت: این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می شود، هم چنین ریل تنها یک محصول این کارگاه است و شرایط تولید آن متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی نخستین محموله ارسال می شود.
افضلی در خصوص ضرورت راه اندازی کوره شماره یک، گفت: این کوره برای تولید چدن راه اندازی می شود، هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه ذوب آهن اقدامات گسترده ای در زمینه کاهش مصرف آب و هم چنین تامین آب انجام داده است، افزود: بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت «آب نیست» را به وضوح مشاهده می کنیم، در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33599/ریل‌-ملی-از-سوی-راه‌آهن-تایید-شد
بستن   چاپ