پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
تحکیم و سیطره صهیونیسم بر بیت‌المقدس مهم‌ترین هدف آمریکا است
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 8:43:39 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: بدون شک مهم‌ترین هدف آمریکا در انتقال سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس تحکیم و سیطره صهیونیسم بر این شهر مقدس است.
محمدتقی رهبر  در خصوص انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و مراسمی که در این خصوص از سوی آمریکا برگزار شد، اظهار کرد: اسرائیل غده سرطانی است که غربی‌ها در قلب جهان اسلام کاشتند. غرب و آمریکا قصد دارند این غده سرطانی را حفظ کنند. البته از آمریکا انتظاری جز این نداریم، امت اسلام از کشوری مانند عربستان سعودی که نام اسلام را بر خود دارد انتظار دارد که در برابر این ستم بایستد.
وی افزود: وقتی عربستان روابط رسمی با اسرائیل برقرار می‌کند و بن سلمان دست در دست نتانیاهو می‌گذارد دیگر چه انتظاری از آمریکا است که حقوق ملت فلسطین را محترم بشمارد. مهم‌ترین هدف آمریکا از انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس تحکیم و سیطره یهود و صهیونیسم بر این شهر مقدس است.
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: باید این موضوع را به همگان یادآوری کنیم که سیاست آمریکا و غرب زیاد هم عجیب نیست. عجیب آن است که یک کشور اسلامی که قبله اسلام و حرم مطهر پیامبر اسلام(ص) در آنجا قرار دارد دست دوستی با رژیم غاصب صهیونیستی می‌دهد و حقوق ملت فلسطین را نادیده می‌گیرد. امت اسلام باید از آل سعود منزجر شوند. چرا فقط باید از ایران اسلامی صدای اعتراض بلند شود؟
رهبر بابیان اینکه تنها کشوری که در برابر ستم صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین ایستاده ایران اسلامی است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی در این موارد ساکت نباشند. به جای اینکه دعواهای سیاسی را میان خود سوژه قرار دهیم بیاییم به شکل منسجم با دیگر کشورهای اسلامی متحد شویم. در این مواقع وحدت مسلمین بسیار مهم است.
خروج آمریکا از برجام برای ایران برکت دارد
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: رفتارهای ترامپ مانند لات‌های کوچه و خیابان است. ترامپ با این کارها قصد دارد خودش را مطرح کند. خروج او از برجام نیز در همین راستا انجام شد. ترامپ و جریان آمریکایی در منطقه شکست خورده‌اند، چرا که آمریکا و غرب طرح خاورمیانه بزرگ را در سر داشتند که به شکست انجامید.
وی افزود: باید روی این موارد مانور دهیم که آمریکای شکست خورده دیگر در منطقه خاورمیانه جایی ندارد. این موضوع خیلی مهم است و این اعمال ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های آمریکا است. آمریکا در منطقه از جریان مقاومت و سپاه قدس ایران شکست خورد. وقتی آل سعود نتواند کشور مستضعف یمن را در هم بشکند شکستی بزرگ برای آنان است.
رهبر تصریح کرد: بنابراین شکست‌های آمریکا در منطقه محرز است و آن‌ها می‌خواهند سرپوش بر روی این شکست‌ها بگذارند و از برجام هم به همین دلایل خارج شدند. برجام خیری برای ملت ایران نداشت و اگر ترامپ در عمرش یک کار خوب انجام داده باشد همین خروج از برجام است. باید دشمن را بشناسیم و افراد غافل در داخل نیز باید بیدار شوند و به آمریکا دل نبندند.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: رسانه‌ها در خصوص خروج آمریکا از برجام نباید از موضع انفعالی عمل کنند، بلکه این خروج را باید به عنوان پیروزی ملت ایران بازتاب دهند. این اعمال آمریکا نشانه شکست آن‌ها است و با صراحت به آمریکا اعلام می‌کنیم" از ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33602/تحکیم-و-سیطره-صهیونیسم-بر-بیت‌المقدس-مهم‌ترین-هدف-آمریکا-است
بستن   چاپ