پیام سپاهان
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان خبر داد:
افتتاح و بهره برداری از 6 پروژه بهداشتی و درمانی در گلپایگان
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 11:06:06
سپاهان نیوز - گلپایگان- رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: طی آیینی با حضور مسئولان بهداشت و درمان اصفهان و گلپایگان 6 پروژه درمانی و بهداشتی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، ناصر رستمی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از 6 پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان گلپایگان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: مبلغ 9 میلیارد و 960 میلیون ریال از هزینه 28 میلیارد ریالی این پروژه ها مربوط به بخش دولتی، یک میلیارد و 600 میلیون ریال از سوی خیر نیک اندیش و مابقی دیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان است.
وی با بیان اینکه از نیمه دوم سال 1393 تا اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 25 پروژه در مدت 50 ماه یعنی هر دو ماه یک پروژه اجرا شده است، افزود: مساحت کل پروژه های بهداشتی و درمانی طی سال های فوق بالغ بر 10 هزار مترمربع بوده که شش هزار و 300 مترمربع آن در بخش بهداشت و سه هزار و 500 مترمربع آن در بخش درمان بوده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در راستای پروژه های مورد بهره برداری طی این آیین به پروژه مرکز آموزش بهورزی و ضمن خدمت کارکنان شبکه بهداشت و درمان غرب استان با زیر بنای 705 متر مربع اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام گرفته که از سوی دولت سه میلیارد و 820 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه پایگاه سلامت ابن سینا واقع در خیابان آیت‌ الله گلپایگانی در زمینی به ارزش چهار میلیارد و 950 میلیون ریال که مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال آن از سوی یکی از خیران پرداخت شده است از دیگر پروژه های مورد اشاره رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان بود که در این راستا بیان داشت: این پروژه در زمینی به متراژ 505 مترمربع در سه طبقه با صرف اعتبار شش میلیارد ریال احداث شده است.
رستمی تصریح کرد: سالن آموزش اندیشه شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به منظور مقاصد آموزشی در زمینی به متراژ 340 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است که مبلغ 2 میلیارد و 120 میلیون ریال اعتبار دولتی به آن تخصیص یافته است.
وی با اشاره به احداث پست برق بیمارستان امام حسین(ع) با صرف اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال اظهار داشت: همچنین پایگاه سلامت محله فیلاخص در گلشهر در زمینی به متراژ 1630 مترمربع با هزینه و کمک خیرین گرانقدر این منطقه احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان آخرین پروژه افتتاحی این آیین را خانه بهداشت روستای نیوان نار در زمینی به مساحت 144 متر مربع بیان کرد و افزود: این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: بخش NICU بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با متراژ 373 مترمربع از سوی خیر گرانقدر خانواده مرحوم علی اکبری در حال احداث است که با تجهیز این بخش بیماران غرب استان اصفهان را می تواند تحت پوشش قرار دهد.
رستمی با اشاره به احداث بخش جراحی زنان در بیمارستان امام حسین(ع) که در زمینی به متراژ 700 مترمربع از سوی خیر گرانقدر در حال احداث است، بیان کرد: شاخص‌های بهداشت و درمان گلپایگان شاهد عدم میزان مرگ و میر مادران و نوزادان در هنگام زایمان است.
وی در پایان با تقدیر از اعتماد خیرین نسبت به حوزه بهداشت و درمان و اقدام آنان در تکمیل، بهره برداری و خرید تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف بهداشتی و درمانی اظهار داشت: با تکمیل هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان که شامل CCU و آزمایشگاه است کل بیمارستان تکمیل و بازسازی می‌شود و امیدواریم با تأمین پزشک متخصص جراحی، رادیولوژی، اطفال و قلب و پزشک متخصص بخش اورژانس نسبت به راه اندازی پایگاه دوم اورژانس که نیاز اساسی شهر گلپایگان است هر چه زودتر اقدام عملی صورت گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33613/افتتاح-و-بهره-برداری-از-6-پروژه-بهداشتی-و-درمانی-در-گلپایگان
بستن   چاپ