پیام سپاهان
پس از مداوای اولیه در اصفهان
هشت زنجانی مسموم از قارچ سمی به شیراز منتقل شدند
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 14:03:07
سپاهان نیوز - اصفهان- هشت نفر ازاهالی زنجان که براثر خوردن قارچ سمی دچار مسمومیت شده بودند پس از مداوای اولیه در قزوین و اصفهان به دلیل آسیب کبد و کلیه به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: صبح امروز هشت نفر از شهروندان زنجانی که در یک منطقه تفریحی این استان پس از خوردن قارچ سمی دچار مسمومیت شدید شده بودند برای مداوا به یکی از مراکز درمانی قزوین منتقل شدند.
دکتر غفور راستین افزود :مسموم شدگان که چهار زن و چهارمرد هستند به دلیل وخامت وضعیت جسمی از قزوین به اصفهان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.
وی افزود : پزشکان در اصفهان پس از معاینه اولیه متوجه آسیب دیدگی کبد و کلیه مسموم شدگان شده و تصمیم به انتقال آنان به شیراز گرفتند.
دکترراستین گفت : این بیماران به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان باهمراهی یک پزشک و چهار تکنسین فوریت های پزشکی اصفهان به منظور انجام عمل پیوند راهی بیمارستان نمازی شیراز شدند.
وی تصریح کرد: این بیماران که یک نوجوان نیز در بین آنها بود، پس از بستری در بیمارستان زنجان برای انجام اقدامات پزشکی اولیه، به فوریتهای پزشکی قزوین تحویل داده شده و سپس به اصفهان منتقل شده بودند.
ت/7135/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33626/هشت-زنجانی-مسموم-از-قارچ-سمی-به-شیراز-منتقل-شدند
بستن   چاپ