پیام سپاهان
مدیر کل اوقاف استان اصفهان:
40 وقف در اصفهان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسید
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 15:33:52
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت 40 وقف جدید در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر در آران و بیدگل اظهار داشت: این وقف ها در بخش های مختلف قرآنی، امور خیر و بقاع متبرکه به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به فعالیت شاخص خیران و واقفان آران و بیدگل و همچنین ثبت 200 موقوفه در سال 96 استان افزود: از 40 وقف ثبت شده در سالجاری آران و بیدگل با 7 وقف بیشترین سهم را دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به کسب رتبه های برتر استان اصفهان در سال 96 در بخش ارزیابی کلی، آرامش بهاری و خیمه های معرفت تاکید کرد: امسال در سطح بقاع متبرکه استان در ماه رمضان طرح های ضیافت الهی،جزء خوانی و پاسخ به مسائل شرعی و خیمه های معرفت اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان 340 مبلغ به بقاع متبرکه برای انجام فعالیت های تبلیغی و همچنین شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی اعزام می شوند.
صادقی به وجود 77 امام زاده مدفون در 42 بقعه متبرکه شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: مدفن این امام زادگان در آران و بیدگل نشان از ارادت و اعتقادات مردم این منطقه از صدر اسلام تاکنون بوده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به اجرای کم نظیر برنامه های جزء خوانی در بقاع متبرکه آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: برنامه جزء خوانی در آران و بیدگل جایگاهی بین المللی پیدا کرده است و این جایگاه موجب تشویق نهادهای قرانی کشور و رسانه ملی از این آیین در آران و بدیگل طی سال های اخیر شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33637/40-وقف-در-اصفهان-از-ابتدای-سال-تاکنون-به-ثبت-رسید
بستن   چاپ