پیام سپاهان
تخت های بیمارستانی آران و بیدگل افزایش می یابد
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 18:19:08
سپاهان نیوز - کاشان- سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از افزایش 2 برابری تخت های بیمارستانی این شهرستان در راستای طرح تحول سلامت تا یک سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر مسعود دهقانی روز سه شنبه در آئین معارفه رئیس جدید بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل گفت: هم اکنون نزدیک به 100 تخت بیمارستانی در 2 باب بیمارستان این شهرستان وجود دارد که با بهره برداری از طرح های بهداشتی جدید تعداد تخت ها به 200 عدد افزایش می یابد.
وی افزود: 2 باب بیمارستان در حال ساخت آران و بیدگل پیشرفت بالای 50 درصدی دارد و افتتاح پایگاه های خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) و ناظمی، مرکزهای خدمات جامع سلامت کریمشاهی و حسین آباد، مرکز شبانه روزی ابوزیدآباد و خانه بهداشت علی آباد فخره از دیگر طرح های حوزه بهداشت در آینده نزدیک است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل بیان کرد: بهره برداری از این طرح ها با تلاش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مشارکت خیرین سلامت صورت می گیرد و همکاری بیش از پیش سازمان های مختلف آران و بیدگل در راستای ارتقای سلامت شهروندان نیاز است.
دهقانی اضافه کرد: بر اساس دستور العمل دولت مجوز افزایش تخت های بیمارستانی در هر شهرستان تا زمانی که ظرفیت آن کامل نباشد، به بخش خصوصی و دولتی داده نمی شود.
جمعیت افزون بر 103 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33646/تخت-های-بیمارستانی-آران-و-بیدگل-افزایش-می-یابد
بستن   چاپ