پیام سپاهان
مردم کاشان از شیطان بدعهد اعلام انزجار کردند
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 22:40:50
سپاهان نیوز - کاشان- مردم دارالمومنین کاشان شامگاه سه شنبه با برگزاری راهپیمایی خودجوش انزجار خود را از توطئه ها و بدعهدی های شیطان بزرگ با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا فریاد زدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم آگاه و انقلابی کاشان با سر دادن شعارهای "هیهات من ذله، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، ملت ما بیدار است از آمریکا بیذار است" انزجار خود را از پیمان شکنی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در خروج از برجام اعلام کرده و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
زن و مرد، پیر و جوان همچنین در راهپیمایی شامگاه امروز از میدان معلم تا میدان جهاد کاشان با فریادهای "مرگ بر اسرائیل، می جنگیم و می میریم ذلت نمی پذیریم، قیام کن برادر جهاد کن مسلمان بیت المقدست را آزاد کن مسلمان" بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در برابر توطئه های مستکبران از جمله اقدام آمریکا برای انتقال سفارتش در سرزمین های اشغالی (از تل آویو به قدس) اعلام کردند.
راهپیمایان کاشانی در ادامه با به آتش کشیدن پرچم ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش های مستکبران جهانی و حامیان منطقه ای آنها برای ناامن کردن خاورمیانه به ویژه کشورهای مسلمان را محکوم به شکست عنوان کردند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ هفته گذشته (18 اردیبهشت ماه) خروج ایالات متحده آمریکا از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در حالی اعلام کرد که فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله در مخالفت با اقدام وی بر همکاری اتحادیه اروپا در چارچوب توافق هسته ای تاکید کرده و کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه نیز به طور مستقل اعلام کردند که در برجام باقی خواهند ماند.
ایالات متحده آمریکا همچنین روز گذشته همزمان با هفتادمین سالروز نکبت، سفارتش در سرزمین های اشغالی را از تل آویو به شهر قدس منتقل کرد که با سرکوب گسترده راهپیمایی مسالمت آمیز مردم فلسطین به دست نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی همراه شد.
مردم فلسطین در اعتراض به بیرون رانده شدن صدها هزار نفر از سرزمین مادری و تاسیس رژیم صهیونیستی (چهاردهم ماه می 1948) در سرزمین های اشغالی، این روز را روز نکبت می نامند.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33657/مردم-کاشان-از-شیطان-بدعهد-اعلام-انزجار-کردند
بستن   چاپ