پیام سپاهان
مرتضی تبریزی:
پیشنهادی از اروپا ندارم/ استقلال با خوش شانسی به مرحله بعد رفت
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 12:33:23 AM
مهر
سپاهان نیوز - مهاجم ذوب آهن اصفهان گفت: یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و هیچ پیشنهادی از تیم های اروپایی برای من نیامده است.

 مرتضی تبریزی پس از شکست 3 بر یک تیمش برابراستقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: می توانستیم برنده این بازی باشیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و دیدید که در ثانیه های پایانی موقعیت مان به گل تبدیل نشد و استقلال توانست با خوش شانسی به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.
وی تاکید کرد: قضاوت ضعیف داور هم در شکست ما بی تاثیر نبود. بازی حساس و پرفشار ما باعث شد تا او نتواند بر بازی مسلط بوده و قضاوت خوبی انجام دهد و دیدید که سوت های نابجای او بارها بازی را دچار تنش و درگیری کرد.
مهاجم ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: البته با توجه به اینکه هر دو تیم بدنبال پیروزی بودند برخوردها طبیعی بود او این اتفاق در همه جا رخ می دهد اما داور نتوانست کاملا بازی رامدیریت کند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا از ذوب آهن جدا خواهید شد گفت: من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم ذوب آهن را ترک می کنم.
مهاجم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم های اروپایی هم پیشنهاد دارید گفت: هیچ پیشنهادی ندارم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می دهد.
وی گفت: ذوب آهن فصل سختی را پشت سر گذاشت. نیم فصل اول خوب نبودیم اما در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشتیم و امیدوارم بتوانیم فصل آینده در لیگ هجدهم پرقدرت ظاهر شویم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33661/پیشنهادی-از-اروپا-ندارم--استقلال-با-خوش-شانسی-به-مرحله-بعد-رفت
بستن   چاپ