پیام سپاهان
در 24 ساعت گذشته؛
بیشترین بارندگی استان اصفهان در خوروبیابانک ثبت شد
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 09:53:23
سپاهان نیوز - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: شهر خوروبیابانک با 11میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این استان در24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
حجت الله علی عسگریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش در شهرهای اصفهان ، کاشان، نطنز، اردستان، خوانسار، کبوترآباد، میمه، گلپایگان، مورچه خورت و نجف آباد در شبانه روز گذشته گزارش شد.
وی با بیان اینکه هم اینک غبار صبحگاهی در فرودگاه اصفهان و مبارکه وجود دارد گفت: آسمان استان اصفهان کمی تا نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر بارش در استان آغاز می شود.
به گفته وی، بارش های امروز و فردا رگباری همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان پیش بینی می شود.
علی عسگریان اظهار کرد: این سامانه امروز و فردا در استان اصفهان فعال است و بارش بهمراه خواهد داشت.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوای امروز صبح اصفهان به 13 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش را نشان می دهد ، افزود: فریدونشهر با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک ترین نقطه استان و خوروبیابانک با 28 درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.
ت 7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33668/بیشترین-بارندگی-استان-اصفهان-در-خوروبیابانک-ثبت-شد
بستن   چاپ