پیام سپاهان
ذوب آهن ایران، یا ذوب آهن اصفهان؟!
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 11:19:39
سپاهان نیوز - هنوز چند ماهی بیشتر از روزی که مجری صداسیما در بین دو نیمه بازی سپاهان و استقلال عملا به هواداران و فوتبال دوستان اصفهانی توهین کرد، نمی گذرد، بار دیگر این کار توسط صداسیما و در برنامه اخبار ورزشی شبکه سه به نحوی دیگر تکرار شد.
به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان، در آذر ماه سال 96 و در بین دو نیمه بازی سپاهان واستقلال بود که مجری برنامه از برتری یک نیمه ای استقلال برابر سپاهان ابراز خوشحالی کرد و امیدوار شد این پیروزی تداوم پیدا کند، همین حرکت کافی بود تا هواداران اصفهانی خشمگین شده و در فضای مجازی صدای خود را به گوش مسئولان برنامهٔ فوتبال برتر و به خصوص مجری این برنامه برسانند، که البته با انتشار ویدیو عذرخواهی از طرف مجری آن برنامه و این که این اشتباه سهوی بوده است تا حدی خشم هواداران اصفهانی فروکش کرد.
اکنون بعد از گذشت چند ماه شاهد توهین دوباره به تیم اصفهانی این بار به شکلی دیگر بودیم، جایی که صداسیمای جمهوری اسلامی ایران تیم استقلال را مربوط به ایران می داند ولی انگار ذوب آهن فقط متعلق به شهر اصفهان است و بس! اخبار شبکه سوم سیما ساعت بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایران را به این شکل می نویسد: استقلال ایران، ذوب آهن اصفهانی. اشتباهی که چندان به نظر نمی رسد باز مانند قبل سهوی بوده باشد!
باید دید واکنش مسئولان اصفهانی در رابطه با این موضوع چیست؟ موضوعی که مربوط به الان یا چند ماه پیش هم نمی شود و سر دراز دارد!
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33680/ذوب-آهن-ایران،-یا-ذوب-آهن-اصفهان؟!
بستن   چاپ