پیام سپاهان
دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان خبر داد:
وجود 30 فیلم درخشان در هفتمین دوره جشنواره حسنات
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 11:19:40
سپاهان نیوز - اصفهان - دبیر جشنواره ملی فیلم حسنات اصفهان گفت: در بخش مسابقه جشنواره حسنات شاهد 30 فیلم درخشان بودیم که نشان می دهد این جشنواره در ابعاد ملی توانسته گسترش یابد و مختص اصفهانی ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر ، رسول صدرعاملی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه هفتمین ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با اشاره به اینکه در جهان شاید برای اولین بار است که یک خیریه پیش گام در حمایت از تولیدات سینمایی شده است، اظهار داشت: اشاعه نیکوکاری تنها از راه سینما امکان پذیر است.
وی ادامه داد: در بخش مسابقه امسال شاهد 30 فیلم درخشان بودیم و این جشنواره در ابعاد ملی توانسته گسترش یابد و مختص اصفهانی ها نیست.
دبیر جشنواره فیلم کوتاه حسنات افزود: این جشنواره قصد دارد جهانی بیندیشد چراکه از بسیاری از کشورهای جهان برای نمایش فیلم هایشان در حوزه احسان و نیکوکاری در این جشنواره تقاضا داشتیم.
وی ادامه داد: بخش پویانمایی از جمله بخش های این دوره از جشنواره بو که با رشد توسعه قابل توجهی روبرو بود.
صدرعاملی تصریح کرد: حسنات توانسته با تکیه بر توان جوانان ایرانی، تاکنون سه تا چهار فیلمساز را به صورت حرفه ای به دنیای سینما معرفی کند.
وی اظهار داشت: دو هزار فیلم به دبیرخانه جشنواره حسنات در دوره هفتم ارسال شد که با گزیده کاری هیئت انتخاب که بسیار سختگیرانه عمل کردند، در نهایت 30 فیلم برگزیده شناخته شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33682/وجود-30-فیلم-درخشان-در-هفتمین-دوره-جشنواره-حسنات
بستن   چاپ