پیام سپاهان
محمد علی سادات منصوری:
اصفهان جزء 4 استان برتر در شطرنج است
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 15:22:33
سپاهان نیوز - نماینده فدراسیون گفت: شطرنج در حال رشد است و امیدوارم اصفهان با برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری بین المللی بتواند تمام مسابقات را تغذیه کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدعلی سادات منصوری در مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان اصفهان اظهارکرد: اصفهان شطرنج بازان خوب زیادی دارد، افرادی چون هستی خسروی، انوشا مهدیان، جوانبخت و ... بازیکنان بسیار خوبی هستند و باید به گلشنی تبریک گفت. تیم خوبی در کنار جمع کرده است و امیدوارم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت خود را نسبت به شطرنج دریغ نکند.
وی ادامه داد: مجمع امروز تنها یک کاندیدا داشت و این نشان می‌دهد فعالیت‌های گلشنی در مسیر درست و خوبی بوده است. اصفهان بازیکنان خوب زیاد دارد و این استان دارای پشتوانه است که اگر به همین روال پیش برود اصفهان استان برتر شطرنج می‌شود.
نماینده فدراسیون با بیان اینکه شطرنج در حال رشد است، گفت: باید کلاسهای مربیگری و داوری بین المللی در این استان برگزار شود تا بتوانند تمام مسابقاتشان را تغذیه کنند و نیازی به مربی خارجی نداشته باشند. البته حضور مربیان خارجی خوب است اما اگر اصفهان مربی و داور خوبی داشته باشد باعث پیشرفت شطرنج در این استان می‌شود. در حال حاضر نیز اصفهان جزء 4 استان برتر است.
وی ادامه داد: اگر مشکلات مرتفع شود، مسابقات متعدد دیگری در داخل کشور برگزار می‌کنیم.
سادات منصوری اضافه کرد: تیم ملی کشورمان 5 نفره است که تا به حال سابقه نداشته میانگین 5 نفر اول 18 سال باشد. خوشبختانه امروز شاهد این میانگین در تیم ملی هستیم که نیاز دارد مربیان سطح بالایی با این بازیکنان کار کنند.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33712/اصفهان-جزء-4-استان-برتر-در-شطرنج-است
بستن   چاپ