پیام سپاهان
زمان صدور روادید در فرودگاه اصفهان کاهش یافت
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 16:00:55
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان اعلام کرد: با راه اندازی سامانه هوشمند صدور روادید در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر، زمان این فرایند به یک دهم کاهش یافت.
" علیرضا سالاریان " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این صدور روادید در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به طور متوسط حدود 10 دقیقه زمان نیاز داشت اما در حال حاضر می توان این فرایند را در یک دقیقه انجام داد.
وی ادامه داد: با استفاده از سامانه هوشمند در فرودگاه اصفهان 20 مورد از فرآیند صدور روادید بصورت الکترونیکی و کمتر از پنج دقیقه انجام می شود.
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان افزود: این سامانه توسط اداره کل فرودگاه های استان اصفهان و با مشارکت وزارت امور خارجه تهیه شده است.
وی همچنین راه اندازی یک صرافی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را ضروری دانست و افزود: تبادل ارز برای مسافران خارجی در فرودگاه ها اهمیت زیادی دارد.
سالاریان تاکید کرد که اصفهان به عنوان یک شهر با اهمیت به ویژه در حوزه گردشگری، باید از فرودگاه پیشرفته تر و با امکانات کاملتری برخوردار شود.
به گزارش ایرنا، سامانه هوشمند صدور روادید در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز گذشته ( سه شنبه ) با حضور معاون هماهنگی و اقتصادی منابع انسانی استاندار، رئیس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، نمایندگان ارگان ها و نهادهای مستقر در این فرودگاه به بهره برداری رسید.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
ت / 6020 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33713/زمان-صدور-روادید-در-فرودگاه-اصفهان-کاهش-یافت
بستن   چاپ