پیام سپاهان
نمایشگاه بین المللی متالورژی و فولاد در اصفهان برگزار می شود
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 16:34:59
سپاهان نیوز - اصفهان- دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، مجری برگزاری این نمایشگاه روز چهارشنبه در نشست خبری زمان برگزاری آن را
16 تا 19 مرداد امسال اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته با هدف شناساندن جایگاه واقعی ایران در عرصه صنایع فولاد و ریخته گری و بومی سازی قطعات و دستگاههای مورد نیاز این صنایع برپا می شود.
"محمود بندرچی" افزود: پیش بینی می شود این نمایشگاه در مساحتی با 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته برگزار شود.
وی افزود: تعداد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی نیز بیش از 150 شرکت از استان های سراسر کشور و شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان، چین و هند برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند.
مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی ( مواد اولیه و کمک ذوب ها، قالب سازی و مدل سازی، خدمات آزمایشگاهی و تست ها ) فعالیت دارند.
بندرچی ادامه داد: از دیگر زمینه های فعالیت این مشارکت کنندگان ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، کارخانجات فولاد، شکل دهی فلزات است.
** اصفهان قلب صنعت فولاد کشور است
مجری برگزاری این نمایشگاه در ادامه گفت: استان اصفهان با تولید بیش از 70 درصد ظرفیت متالورژی کشور از جایگاه ممتازی در سطح جهان برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد ایران برخوردار است .
بندرچی افزود: در سال های اخیر نیز با ورود بخش خصوصی به این صنعت، این ظرفیت افزایش یافته بطوری که اصفهان به عنوان قلب فولاد کشور لقب گرفته است.
وی اضافه کرد: صنعت متالورژی از ابتدای ورودش به ایران دارای مزیت های نسبی استراتژیک بوده است.
مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهارکرد: به دلیل ویژگی های صنعت متالورژی و بویژه فولاد در استان اصفهان، برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت صنعت متالورژی کشور دارد.
وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه، یکی از بهترین راهبردها برای ایجاد بازارهای جدید جهانی برای صنایع فولادی، ریخته گری و متالورژی کشور است.
خاطرنشان می شود؛ نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (Metalex 2016) در سال 95، با حضور 120 مشارکت کننده داخلی و خارجی در قالب 218 غرفه و مساحتی افزون بر هفت هزار مترمربع در اصفهان برگزار شد.
ت/ 7153 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33715/نمایشگاه-بین-المللی-متالورژی-و-فولاد-در-اصفهان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ