پیام سپاهان
فرماندار:
زمین و محیط زیست مسئله اصلی سرمایه گذاری اردستان است
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 - 00:01:43
سپاهان نیوز - کاشان- فرماندار اردستان یکی از مهمترین و اصلی ترین بحث های سرمایه گذاری در این شهرستان را مسئله زمین و محیط زیست عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی چهارشنبه شب در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردستان گفت: برای توسعه پایدار و پیشرفت این شهرستان باید مجوزها با توجه به اولویت ها و نیازها صادر شود.
وی افزود: دستگاه های مسئول در زمینه صدور مجوزها باید در کمترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی و با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی به متقاضیان پاسخ دهند.
فرماندار اردستان با ابراز نارضایتی از دیوانسالاری موجود در اردستان بیان کرد: باید با آینده نگری به دور از تعلقات سیاسی و قومی از اقدام هیجانی پرهیز کرده و عدالت در توسعه شهرستان در پیش گرفته شود.
او در ادامه گفت: دستگاه هایی که ظرفیت اشتغال دارند، باید طرح هایی را با توجیه اقتصادی آماده و پس از انجام مطالعات برای ایجاد کارخانه ها و کارگاه ها به سرمایه گذاران ارائه کنند.
تاملی اضافه کرد: کارگاه های تعطیل باید شناسایی و علت راکد ماندن موافقت های اصولی صادر شده نیز بررسی شود تا راهکاری مناسب برای استفاده از سرمایه گذاران بومی برای فعالیت در روستاها تمهید شود.
به گزارش ایرنا، فرماندار اردستان همچنین در حاشیه جلسه بررسی طرح بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان به خبرنگاران گفت: همه مسئولان باید در جهت تقویت ارتباط و تعامل بیشتر با مردم تلاش کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.
وی افزود: طرح کاروان امید آفرینان در شهرستان اردستان در این راستا راه اندازی شده که پس از شناسایی مشکلات بعد از ظهرها با همراهی مسئولان اداره ها به روستاها سرکشی می شود.
تاملی بیان کرد: مصوبه ها در سفری دوباره به این روستاها مورد بررسی قرار گرفته و همچنین هر سه ماه یکبار مصوبه ها با حضور مسئولان بررسی و تصمیم های لازم گرفته خواهد شد.
او ادامه داد: هدف های کلان در کشور و شهرستان از جمله لزوم صرفه جویی در مصرف آب، استفاده نکردن از افراد بیگانه و انسجام بین مردم و مسئولان با انجام این سفرها به تحقق نزدیک می شود و مدیران غیربومی باید به طور دائم در حوزه مسئولیت خود حضور داشته باشند.
اردستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33724/زمین-و-محیط-زیست-مسئله-اصلی-سرمایه-گذاری-اردستان-است
بستن   چاپ