پیام سپاهان
امام جمعه موقت تهران:
خروج از برجام به دلیل خباثت آمریکا بود
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 10:28:41 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - کاشان- امام جمعه موقت تهران با اشاره به خروج یک جانبه ایالات متحده آمریکا از توافق چند جانبه بین المللی برجام، این اقدام را ناشی از خباثت و رفتارهای قلدر مآبانه مستکبران جهانی عنوان کرد.
  حجت الاسلام کاظم صدیقی  به مناسبت ولادت امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل با اشاره به خوی استکباری آمریکا در جهان گفت: رهبر فرزانه انقلاب بارها در سخنرانی های خود آنها را غیر قابل اعتماد معرفی و حتی پیش از برجام نیز بارها بر این امر تاکید کردند.
وی افزود: کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان نیز قابل اعتماد نیستند و بفرموده مقام معظم رهبری نباید چشم امید مسئولان به خارج از کشور باشد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه بیان کرد: شهرستان آران و بیدگل جایگاه ویژه ای دارد و با برخورداری از نرخ بیکاری پائین، تولید بالا، آمار بالای ایثارگری و وجود امامزادگان والامقام در کشور نمونه است.
او با اشاره به اجر بالای تکریم امامزادگان اضافه کرد: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی بوده و در این میان محمد هلال بن علی (ع) به عنوان فرزند بلافصل امیرالمومنین، امامزاده ای که با مهاجرت به ایران در سده ها پیش موجب برکت این منطقه شد، به عنوان چراغ راه و پناهگاه است.
حجت الاسلام صدیقی همچنین قرآن کریم را مشعل فروزانی عنوان کرد و گفت: نور این کتاب آسمانی هیچوقت خاموش نمی شود و به عنوان بهترین ذکرها و شفای همه درد ها باید در ماه مبارک رمضان مورد توجهی ویژه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: فرهنگ، سربلندی، استقلال، اقتصاد و الگوی زندگی و هزاران نکته دیگر در این کتاب جامع مطرح شده که پاسخگوی نیازهای بشری است.
 محمد اوسط معروف به امامزاده محمد هلال بن علی (ع) که در شب نخست ماه مبارک رمضان در سال 14 ه.ق در شهر مدینه به دنیا آمد، فرزند بلافصل حضرت علی بن ابیطالب (ع) و امامه می‌باشد.
این امامزاده والا مقام که نسبش از طرف مادر با 2 واسطه به پیامبر مکرم اسلام (ص) می رسد، در سال 64 ه‍.ق در آران و بیدگل رحلت کرد.
آران و بیدگل در فاصله 215 کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33731/خروج-از-برجام-به-دلیل-خباثت-آمریکا-بود
بستن   چاپ