پیام سپاهان
در 24 ساعت گذشته؛
بیشترین بارندگی استان اصفهان در علویجه ثبت شد
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 - 10:56:01
سپاهان نیوز - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: شهر علویجه با 13.6میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این استان در 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
حجت الله علی عسگریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:پس از علویجه بیشترین میزان بارش در ورزنه با 12.2 میلیمتر، خوانسار با 7.9 میلیمتر و میمه با 6.7 میلیمتر ثبت شد.
وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز را کمتر از یک دهم میلی متر اعلام کرد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین گفت: در 24 ساعت گذشته در شهرهای نائین 4.6 میلیمتر، کاشان 4.4 میلیمتر، مورچه خورت 4.4 میلیمتر، اردستان 3.7 میلیمتر، داران 2.6 میلیمتر، نطنز 1.5 میلیمتر و خوروبیابانک 1.5 میلیمتر بارش باران گزارش شد.
وی با بیان اینکه وضعیت ناپایداری برای امروز ( پنجشنبه) در سطح استان وجود دارد گفت: برای امروز آسمانی ابری همراه با بارش رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
علی عسگریان افزود: سامانه ناپایدار جوی امروز در بیشتر مناطق استان و بویژه در مناطق غربی و شمالی استان فعال است اما فردا از استان خارج می شود و روز جمعه، هوا عادی و صاف خواهد بود.
وی هوای کلانشهراصفهان برای امروز قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید در بعداز ظهر رگبار و رعد و برق و در روز جمعه، آسمانی قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوای امروز صبح اصفهان به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش را نشان می دهد اظهار کرد: بوئین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه استان و خوروبیابانک با 27 درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.
ت 7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33735/بیشترین-بارندگی-استان-اصفهان-در-علویجه-ثبت-شد
بستن   چاپ