پیام سپاهان
نایب رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان:
نگرانی بابت تامین خواروبار ماه رمضان وجود ندارد/عدم افزایش نرخ ها
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 10:56:15 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - نایب رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان با اشاره به اینکه در تامین اقلام مصرفی مردم کمبودی نداریم، گفت: نگرانی از بابت تامین خوار و بار برای ماه رمضان نخواهیم داشت.

سید کمال خیام نکویی  اظهار داشت: قیمت خوار و بار نسبت به 20 روز قبل تا یک ماه گذشته کاهش یافته است و در حال حاضر مشکلی در تامین خوار و بار نداریم.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمتی در برنج خارجی نداریم، بیان داشت: در حال حاضر قیمت برنج هندی کیسه ای 75 هزار تومان است که یک ماه گذشته قیمت آن به 85 هزار تومان می رسید.
نایب رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان تصریح کرد: با توجه به تخصیص ارز دولتی و واردات برنج و حبوبات با ارز چهار هزار و 200 تومان،‌ قیمت این اقلام به نسبت یک ماه گذشته کاهش یافته است.
وی گفت: قیمت برنج شمال هم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است به طوریکه پارسال برنج شمالی کیلویی 15 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسید اما امسال این برنج کیلویی 13 هزار تومان شده است.
خیام نکویی ابراز داشت: لپه نیز الان از کیلویی شش هزار و 500 تومان تا 8 هزار و 500 تومان و لوبیا و عدس و نخود با همان قیمت سابق در بازار قابل خرید است.
وی بیان داشت: در بخش حبوبات همیشه عرضه و تقاضا یکسان بوده است و مشکلی از نظر تامین آن نداریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33738/نگرانی-بابت-تامین-خواروبار-ماه-رمضان-وجود-ندارد-عدم-افزایش-نرخ-ها
بستن   چاپ