پیام سپاهان
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان خبر داد:
آغاز به کار نظارت 530 بازرس بهداشتی در اصفهان به مناسبت ماه رمضان
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 - 11:58:36
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت:‌ با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، 530 نفر از بازرسان بهداشتی دولتی و خصوصی بر فرآورده های خامی دامی نظارت می کنند.

محمد کشتکار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان 64 اکیپ نظارت به صورت ثابت و سیار کار نظارت بر فرآورده‌های خام دامی را بر عهده دارند.
وی بیان داشت: همچنین 130 بازرس بهداشتی دولتی و بیش از 400 نفر از مسئولان فنی و ناظران بهداشتی از بخش خصوصی بر چرخه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از 10 هزار مورد بازدید از مراکز تولید،‌ توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در طول ماه مبارک رمضان سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به هشت هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی طی اجرای طرح تشدید نظارت در ماه رمضان در سال قبل از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان لازم است گوشت و فرآورده‌های خام مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز که تحت نظارت دامپزشکی است، تهیه کنند، اضافه کرد: مردم باید از خرید گوشت از مراکز غیر مجاز و فرآورده های بدون هویت خودداری کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33739/آغاز-به-کار-نظارت-530-بازرس-بهداشتی-در-اصفهان-به-مناسبت-ماه-رمضان
بستن   چاپ