پیام سپاهان
آتش سوزی پاساژ ولی عصر (عج) کاشان عمدی بود
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 - 14:46:15
سپاهان نیوز - کاشان- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به عمدی بودن آتش سوزی پاساژ ولی عصر (عج) این شهر، از شناسایی و دستگیری عاملان بروز این حادثه خبر داد.
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز پنجشنبه گفت: با توجه به مشکوک به نظر رسیدن بروز آتش سوزی در مجتمع تجاری ولی عصر (عج)، شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان با انجام برخی اقدام ها چهار نفر عامل این حادثه آتش سوزی را شناسایی و دستگیر کردند که انگیزه متهمان در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان کرد: بیش از 50 میلیارد ریال در جریان این حادثه زیان به مالکان این مجمتع تجاری وارد شد.
مجتمع تجاری اداری چهار طبقه ولی عصر (عج) در مرکز شهر کاشان بامداد 26 فروردین امسال دچار آتش سوزی شده بود؛ این مجتمع دارای 60 باب مغازه تجاری و هشت واحد اداری است که در این آتش سوزی گسترده نزدیک به 10 باب مغازه آسیب دید.
این مجتمع خردادماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود.
سرهنگ پورکاوه در ادامه از انهدام باند دزدان احشام در جوشقان و کامو خبر داد و عنوان کرد: موضوع در پی چند فقره دزدی احشام در این شهر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در نهایت سه نفر دزد شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
او گفت: دزدها در ابتدا منکر هرگونه ارتباطی با این پرونده شدند اما با توجه به ارائه مستندات به هشت فقره دزدی احشام اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به دامداران و مرغداران توصیه کرد که محل نگهداری دام و طیور را با ایجاد مانع های فیزیکی و دوربین مداربسته محفوظ و از ارائه اطلاعات در مورد محل آنها به دیگران پرهیز کنند.
وی در ادامه به اجرای طرح مرصاد در راستای شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) در کاشان اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و 370 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و در این زمینه هشت نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
پورکاوه همچنین از دستگیری دزد واحدهای مسکونی نیمه ساز در شهر کاشان خبر داد و بیان کرد: این دزد تا کنون به 39 مورد دزدی از واحدهای نیمه ساز اعتراف کرده است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33745/آتش-سوزی-پاساژ-ولی-عصر-(عج)-کاشان-عمدی-بود
بستن   چاپ