پیام سپاهان
از 23 خرداد تا 13 شهریور؛
زمان نقل و انتقالات لیگ برتر مشخص شد
شنبه 29 ارديبهشت 1397 - 14:00:40
سپاهان نیوز - فریبرز محمود زاده می‌گوید که طبق استانداردهای جهانی 84 روز برای نقل و انتقالات تیم‌ها در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: با توجه به جلساتی که با ریاست محترم سازمان لیگ و اعضای کمیته‌های مختلف داشتیم زمان نقل و انتقالات تابستانی فصل 98-97 از تاریخ 23 خرداد 1397 آغاز می‌شود و در روز سه شنبه 13 شهریور 1397 به پایان می‌رسد.
وی ادامه داد: به دلیل آنکه طبق قوانین فیفا زمان نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند حداکثر 84 روز باشد ما هم برای استفاده بهتر باشگاه‌ها از نقل و انتقالات حداکثر زمان ممکن یعنی 84 روز را برای نقل و انتقالات لحاظ نمودیم.
محمودزاده تصریح کرد: با توجه به اخباری که چند روز گذشته در رسانه‌ها اعلام شده زمان صحیح پایان نقل و انتقالات روز سه شنبه 13 شهریور 1397 خواهد بود که با الگوبرداری از قوانین نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر دنیا، در 5 یا 6 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر با پایان نقل و انتقالات همخوانی داشته که تیم‌ها می‌توانند در 5 یا 6 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر نیز فهرست خود را تصیح و تکمیل کرده و طبق قوانین نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرشان را جذب نمایند.
به گزارش ایسنا؛ روز گذشته توسط سعید فتاحی مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ، آخرین روز نقل و انتقالات 12 شهریور اعلام شده بود، که حالا در اصلاحیه جدید این زمان یک روز افزایش یافته و روز 13 شهریور آخرین روز نقل و انتقالات خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34785/زمان-نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-مشخص-شد
بستن   چاپ