پیام سپاهان
محمدی: حقوق کارگران را پرداخت کنید
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 12:40:24
سپاهان نیوز - یک عضو شورای شهر اصفهان خواستار تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در سی‌ و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رسالتی که بعد از رای دادن و اعتماد کردن مردم بر دوش ما قرار دارد، متاسفانه قادر به حل و فصل همه مشکلات موجود نیستیم.
وی ادامه داد: برخی کارگران از بهمن ماه گذشته حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند که بسیار دردآور است. تذکر به خودم می‌دهم و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم برای به انجام رساندن رسالتمان گام برداریم. از شهردار محترم و معاونت مربوطه خواهشمندم هرچه سریع‌تر حقوق این عزیزان را پرداخت کنند.
همچنین مهدی مزروعی- عضو دیگر شورای شهر اصفهان گفت: در میدان نقش جهان طبق سنوات گذشته ورود خودرو ممنوع است که حرکت مثبتی بود. در ایام نوروز و بعد از آن بسیار مشاهده شده است که چندین اتوبوس واحد وارد محدوده شده‌اند.
وی افزود: این مسئله با سهل انگاری مواجه است. علاوه بر اتوبوس‌ واحد، خودرو مقامات هم وارد محدوده می‌شود که طبق قانون نباید مجوز داشته باشند. تنها در موارد اضطراری و اورژانسی اجازه ورود و خروج را دارند. کلانتری 35 بازار که در ورودی بازار قیصریه قرار دارد با شعار گردشگری هم‌خوانی ندارد و حضور متخلفین و متهمین با دستبند و پابند صورت خوشی ندارد.
همچنین اصغر برشان- عضو دیگر شورای شهر اصفهان گفت: پرداخت به موقع حقوق کارگران از تکالیف اولیه شهرداری است و خواستار تسریع پرداخت حقوق‌های معوقه و جاری هستیم. یکی از راهکارهای موثر در رونق ساخت و ساز و آبادانی محلات و بافت‌های تاریخی محلات، بازگشایی جلوگاه‌ها است که با اعطای طرح و بودجه در مناطق یک، سه و پنج این طرح انجام پذیرد.
وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اتمام فصل امتحانات دانش‌آموزان ادامه داد: در فصل تابستان و با توجه به ضرورت گذراندن اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی گسترده‌ و بسیج امکانات برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی شاد و فراگیر هستیم.
این عضو شورا در خصوص حلقه چهارم ترافیکی اظهار کرد: اتمام طرح حلقه چهارم ترافیک شهری ضرورت دارد و تعویق آن اثرات جدی به دنبال خواهد داشت. با عنایت به اختصاص بودجه در راستای اتمام این حلقه ترافیکی حوزه اصفهان مستلزم همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری، اداره راه‌وشهرسازی، فرمانداری و شهردارهای شهرهای مجاور وجود است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34825/محمدی--حقوق-کارگران-را-پرداخت-کنید
بستن   چاپ