پیام سپاهان
معرفی چهره‌های جدید ورزشی به کمک جام مولای عرشیان
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 13:18:31
سپاهان نیوز - معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مسئول برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان گفت: هدف از برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان تنها برگزاری مسابقات نبود، بلکه دوست داشتیم چهره‌های جدیدی به ورزش استان اصفهان معرفی کنیم.
حبیب الله ناظریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، در خصوص نحوه برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان تصریح کرد: این مسابقات با همکاری هیئت‌های رشته‌های مختلف به همراه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از اول ماه تا بیست و چهارم ماه رمضان در حال برگزاری است. مسابقات در قالب هیجده رشته از جمله رشته‌هایی مانند بولینگ، اسکواش، مچ اندازی و.. در بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در رده نوجوانان و جوانان بیشتر از دیگر رده‌ها برگزار می‌شود، گفت: با این کار یکی از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان که همانا استعدادیابی بیشتر در رشته‌های مختلف ورزشی است محقق می‌شود، هدف امسال فقط برگزاری مسابقات نبود و دوست داشتیم چهره‌های جدیدی به ورزش استان اصفهان معرفی کنیم. علاوه برآن برنامه‌های ورزشی تفریحی مخصوص بانوان هم نیز اکنون در حال برگزاری است.
معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در خصوص تفاوت مسابقات امسال و سال‌های گذشته اظهار کرد: عمده تفاوت آن برگزاری مسابقات فوتسال به صورت جداگانه توسط هیئت فوتبال و فوتسال اصفهان بود، به دلیل استقبال بیشتر مردم از این دو رشته این هیئت اصرار به برگزاری جداگانه این مسابقات به منظور انجام بهتر روند استعدادیابی بود. ما نیز از این موضوع استقبال کردیم، البته مسابقات آن‌ها زیر نظر عوامل برگزاری جام مولای عرشیان برگزار می‌شود. تفاوت دیگر در تعداد رشته‌های این دوره است که تعداد آن امسال افزایش یافته و طبیعی است که تعداد جوایز جام نیز افزایش پیدا می‌کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34832/معرفی-چهره‌های-جدید-ورزشی-به-کمک-جام-مولای-عرشیان
بستن   چاپ