پیام سپاهان
معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان خبر داد:
اختصاص اعتبارات ملی به طرح جامع و تفصیلی شهر اصفهان از تیرماه
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 13:18:32
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر اصفهان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است که از تیرماه این اعتبارات اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد نور صالحی ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اجرای طرح جامع شهری برای اصفهان سبب تسهیل امور برای شهروندان، شورای شهر و شهرداری می شود.
وی با اشاره به اینکه شهرداری متولی اصلی تدوین این طرح است، ادامه داد: امید داریم که در لوای این طرح بتوانیم در سال های آتی خدمات لازم به شهروندان را ارائه کنیم تا کمتر نیاز به بازگشت به شورای اسلامی و بخش‌های مربوطه باشد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مدل مربوطه برای تدوین و اجرای این طرح براساس مدل‌های مشارکتی انتخاب می شود، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و وزارت راه منعقد شده که منجر به تدوین طرح اصفهان محور شده است.
وی متولیان طرح جامع شهر اصفهان را چهار ارگان شهرداری، شورا، جهاد کشاورزی و محیط زیست خواند و گفت: در تدوین طرح جامع شهر اصفهان نیاز است که تمام مسئولان دخیل باشند تا به طرحی برسیم که مورد قبول مسئولان شهری و متولیان مربوطه باشد.
نورصالحی با بیان اینکه دغدغه‌های مسئولان اجرایی طرح تفصیلی شهر اصفهان باعث شد تا این طرح اجرایی و در مسیر اجرا مشکلات آن برطرف شود، تصریح کرد: این در حالی بود که به دلیل زاویه دیدی که قبلا در طرح گنجانده شده است اجرای آن مشکلاتی را برای شهر ایجاد می‌کند.
وی اظهار داشت: مراحل تدوین و بازنگری در طرح تفصیلی اصفهان به دلیل طولانی شدن زمان از ارائه طرح تا تصویب و ابلاغ، سبب شده است تا شاهد نواقصی در آن باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34833/اختصاص-اعتبارات-ملی-به-طرح-جامع-و-تفصیلی-شهر-اصفهان-از-تیرماه
بستن   چاپ