پیام سپاهان
رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد:
اجرای طرح محدودیت تردد خودرو در مرکز شهر اصفهان
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 13:53:37
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح محدودیت تردد خودرو در مرکز شهر به جای طرح زوج و فرد، اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح الله معین ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: افزایش روزافزون ورود به شهر و افزایش سفرهای درون شهری با خودروهای شخصی یکی از علت های اصلی اجرای طرح محدودیت تردد در معابر مرکزی شهر است.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه بخشی از این طرح در محدوده استفاده مردم از ایستگاه‌های قطار شهری قرار گرفته می توان نتیجه گرفت که رفت و آمد مردم با مشکل مواجه نخواهد شد.
رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته شهرداری اصفهان خدمات ارزنده ای به مردم در ایام ماه رمضان ارائه کرده است، تصریح کرد: از شرکت اتوبوسرانی اصفهان می خواهیم که همچون گذشته امکانات مناسب حمل و نقلی را برای حضور مردم در مراسم های شب قدر فراهم کند.
وی اعلام کرد: بار اصلی مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در نیمه خرداد هر سال بر عهده شهرداری اصفهان است که با توجه به همزمانی این مراسم با ایام شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان از مدیریت شهری می خواهیم که با تمام ظرفیت و توان خود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کند.
معین با اشار ه به روز آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: آنچه در خرمشهر رقم خورد ناشی از یکپارچگی مردم بود و بر این باوریم که تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور تاکید بر اتحاد و همدلی مردم و حضور تمامی اقوام در عرصه های مختلف کشور است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34839/اجرای-طرح-محدودیت-تردد-خودرو-در-مرکز-شهر-اصفهان
بستن   چاپ