پیام سپاهان
معاون حمل و نقل و ترافیکی شهرداری اصفهان:
خودروهای متقاضی ورود به شهر اصفهان مدیریت می‌شوند
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 15:11:50
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیکی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال اجرای طرح محدودیت تردد در محدوده مرکزی شهر اصفهان، متقاضیان ورود به شهر مدیریت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا صلواتی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: از دو سال گذشته طی تفاهم نامه ای که با دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد شد اجرای طرح محدودیت تردد در محدوده مرکزی مورد مطالعه اساتید این دانشگاه قرار گرفت.
وی بیان داشت: در این طرح سعی شده تا تقاضای ورود به شهر مدیریت شود و همه شهروندان متقاضی ورود به شهر بتوانند از آن استفاده کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیکی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این طرح در تهران اجرا شده و نیاز است که رفع نواقص شود و در اصفهان به اجرا در آوریم، ادامه داد: در قالب این طرح تمام افراد در یک فضای عادلانه می توانند به نواحی مرکزی شهر تردد کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری با توجه به امکانات موجود بلوغ لازم را برای اجرای طرح را دارد، گفت: امیدواریم فرهنگ سازی و اطلاعات لازم در جهت آگاهی به شهروندان ارائه شود تا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انتخابی برای شهروان باشد تا از این وسایل برای جلوگیری از مباحث آلودگی هوا استفاده کنند.
صلواتی گفت:‌ دوربین های ثبت تخلف ابزار کنترلی برای این طرح در نظر گرفته شده است.
کاهش آلودگی زیست محیطی با اجرای طرح محدودیت تردد در مرکز شهر
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: ابعاد این طرح توسط اساتید دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است.
علیرضا نصر اصفهانی ادامه داد: شورای اسلامی شهر اصفهان اعمال طرح محدودیت تردد در معابر مرکزی شهر را با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی در دستور کار خود قرار داد.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح یک اتفاق خاص و ویژه در شهر خواهد بود، ادامه داد: خاص و ویژه بودن این طرح به علت گره خوردن آن با اقتصاد شهر، شهرداری و مردم است.
نائب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اجرای طرح محدودیت تردد در مرکز شهر را جایگزین اجرای طرح زوج و فرد خواهیم کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34842/خودروهای-متقاضی-ورود-به-شهر-اصفهان-مدیریت-می‌شوند
بستن   چاپ