پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان:
راه حل مشکلات مزمن اصفهان استفاده حداکثری از منابع است
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 16:56:42
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از منابع، ایده‌ها و اراده جمعی در جهت بکارگیری خلاقیت استفاده حداکثری کرد و در راستای حل مشکلات مزمن بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پیشرفت جوامع در زمان کنونی مدیون روحیه نوآوری، کارآفرینی و مسئولیت مدنی است.
وی گفت: جوامع و شهرهایی موفق هستند که توسط پیشگامان آینده نگر طراحی و مدیریت شده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مدیریت شهری باید اثر بخشی خود را در مقابله با مسائل قدیمی و چالش های تازه از جمله مسائل زیست محیطی و فناوری های نو بالا ببرد.
وی اضافه کرد: مدیریت شهری باید با بهره گیری از قدرت کشش مدنی و به صحنه آوردن قدرت اجتماعی برای حل مسائل پیش رو استفاده کند.
زندآور بیان داشت: در مدیریت شهری همچنان شاهد استفاده از ایده‌های قدیمی هستیم و به علت استفاده از شیوه‌های ناکارآمد و ضعف سرمایه‌های انسانی، نداشتن زمان کافی و عدم شفافیت در مسئولیت‌ها باعث شده در توسعه شهری ناکام بمانیم.
وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شهری در تراز جهانی و ملی داشته باشیم نیاز به تجدید مدیریت شهری با روح نوآوری و ابداع داریم، تصریح کرد: با تعریف ماموریت‌ها و روش‌ها نظام مدیریت شهری و سازمان‌های وابسته به آن و استفاده از ظرفیت‌های مشارکت بخش خصوصی و مدنی به صحنه درآوردن کارآفرینان تنها راه برون رفت از مشکلات مزمن است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عدم پرداخت به موقع مطالبات کارگران فضای سبز شهرداری اصفهان منجر به ایجاد مشکلات بسیاری شده است، افزود: ضروری است که در شورای شهر و شهرداری بیش از گذشته به حقوق اجتماعی کارگران توجه شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34850/راه-حل-مشکلات-مزمن-اصفهان-استفاده-حداکثری-از-منابع-است
بستن   چاپ