پیام سپاهان
مدیر آبفار کاشان:
خسارت سیل به خطوط انتقال آب 2 میلیارد ریال براورد شد
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 - 13:46:50
سپاهان نیوز - کاشان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان گفت: جاری شدن سیلاب در نتیجه بارش های رگباری هفته گذشته، 2 میلیارد ریال به خطوط انتقال، شبکه و مخزن های آب در روستاهای این شهرستان خسارت وارد کرده است.
علیرضا صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جاری شدن سیل در بخش مرکزی موجب تخریب خطوط انتقال آب و شبکه های داخلی روستاهای خنب، دره، جوشقان، بارونق و استرک شد و بخشی از خطوط انتقال روستاهای مرق و سادیان در بخش بزرک از توابع شهرستان کاشان را از بین برد.
وی افزود: سیلاب به چشمه ریاضی روستاهای حسن آباد و مسلم آباد از توابع بخش قمصر نیز آسیب رساند و به بخشی از خطوط انتقال آب روستاهای نشلج، علوی و غیاث آباد، مخزن های آب کوثر، ارمک و چشمه ای در بخش نیاسر کاشان نیز زیان هایی وارد کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان بیان کرد: تیم هایی در حال ترمیم، مرمت و اصلاح خطوط انتقال و شبکه داخلی آب روستاهای سیل زده بوده و آب آشامیدنی چند روستا که اصلاح و مرمت شبکه و لوله گذاری آنها زمان بر است، هم اکنون با تانکرهای سیار آبرسانی می شود.
به گفته او، آب آشامیدنی 56 روستای کاشان با 14 هزار و 600 مشترک شامل پنج هزار و 601 خانوار زیر نظارت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان تامین می شود و 15روستای دیگر که زیر پوشش قرار ندارند، به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.
بارش های رگباری باران و تگرگ در نقاط شمالی استان اصفهان امسال دستکم 2 بار منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی برخی معابر، واحدهای مسکونی و تخریب برخی زیرساخت ها از جمله در شهرستان کاشان شده است.
کاشان در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34883/خسارت-سیل-به-خطوط-انتقال-آب-2-میلیارد-ریال-براورد-شد
بستن   چاپ