پیام سپاهان
شهردار اصفهان:
پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در اولویت شهرداری است/چالش تامین مالی
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 12:04:56 PM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - شهردار اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان برخلاف برخی شایعات همچنان در اولویت طرح های شهرداری است.

قدرت الله نوروزی  در پاسخ به این پرسش که پروژه ساخت نمایشگاه جدید اصفهان از اولویت های شهرداری خارج شده است، اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می کنم و این طرح همچنان در اولویت پروژه های شهرداری است.
وی ادامه داد: از زمانی هم که مدیریت این شرکت تغییر کرده است به نظرم براساس اخبار و بازدیدهایی که داشتم در توسعه و ساخت و ساز مجموعه جدید فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
شهردار اصفهان در پاسخ به پرسشی در مورد میزان پیشرفت پروژه نمایشگاه اصفهان نیز تصریح کرد: اگر بخواهم درصد پیشرفت را مطرح کنم، ممکن است کم و زیاد بگویم.
وی تاکید کرد: تامین مالی این طرح با چالش هایی مواجه است و شرکا باید با یکدیگر تعامل بهتری و حضور فعال تری در پروژه داشته باشند و تعهدات را به موقع انجام دهند تا شاهد پیشرفت این طرح باشیم.
نوروزی اظهار داشت: نمایشگاه فعلی هم رونق خوبی پیدا کرده است و شاهد برنامه های دائمی در آن هستیم که با توجه به سیاست های ما در راستای توسعه گردشگری در اصفهان شرکت نمایشگاه ها یکی از شاهراه های مهم برای رسیدن به این هدف است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34928/پروژه-نمایشگاه-بزرگ-اصفهان-در-اولویت-شهرداری-است-چالش-تامین-مالی
بستن   چاپ