پیام سپاهان
بیشترین بارندگی اصفهان در خوانسار ثبت شد
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 12:35:16
سپاهان نیوز - اصفهان - بیشترین بارندگی 24ساعت گذشته استان اصفهان با 7.1 میلیمتر در شهرستان خوانسار ثبت شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: پس از خوانسار، بوئین و میاندشت با 5.5 میلیمتر، چادگان با 5.4 میلیمتر، گلپایگان با 1.8 میلیمتر و داران با 1.7 میلیمتر باران دارای بیشترین بارش بودند.
فاطمه زهرا سیدان افزود: از هر کدام از شهرهای دهق، زرین شهر، علویجه، فریدونشهر و میمه هم کمتر از یک میلیمتر بارش باران گزارش شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار تا روز پنجشنبه بر روی استان اصفهان است.
وی اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش های رگباری بهاری برای ساعات بعدازظهر و شب امروز (سه شنبه) و ساعات بعدازظهر فردا ( چهارشنبه) پیش بینی می شود.
سیدان گفت: اوج فعالیت این سامانه از عصر و شب فرداست و ناپایداری ها بیشتر برای نواحی غرب، شمال غرب و جنوب غربی استان پیش بینی می شود و در برخی از مناطق همراه با رعد و برق و حتمال بارش تگرگ خواهد بود.
وی با بیان اینکه روند کاهشی دمای هوا تا فردا به میزان 2 تا چهار درجه سانتیگراد در استان ادامه دارد افزود: دمای کلانشهر اصفهان در شبانه روز آینده به 14 درجه و حداقل به 15درجه سانتیگراد می رسد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان، گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را خوروبیابانک با 29 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را بوئین و میاندشت با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد.
ت 7150 /6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34930/بیشترین-بارندگی-اصفهان-در-خوانسار-ثبت-شد
بستن   چاپ