پیام سپاهان
500 متخصص پارک‌های فناوری دنیا به اصفهان سفر می کنند
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 13:01:52
سپاهان نیوز - اصفهان- کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان با حضور 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.
به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP ) شهریور امسال برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار می شود.
علی‌ مرتضی بیرنگ قائم مقام در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در دیدار با مدیرکل انجمن بین‌المللی پارک ها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، گفت: معاونت علمی از این کنفرانس حمایت معنوی می کند و با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان تعامل خواهد داشت.
لوییس سنز مدیرکل انجمن بین‌المللی پارک ها و مراکز رشد در این دیدار با اشاره به برگزاری سی‌و‌پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در ایران، گفت: این دوره از کنفرانس مهم بین‌المللی از دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (11 تا 14 شهریور سال‌جاری) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به تارنمای این رویداد به نشانی iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته و در زمان حاضر حدود 500 شرکت دانش بنیان در آن مستقر و فعال است.
د/علمی/1836/1440/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34936/500-متخصص-پارک‌های-فناوری-دنیا-به-اصفهان-سفر-می-کنند
بستن   چاپ