پیام سپاهان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان:
تحقق جامعه ایمن در برابر سوانح در دستورکار هلال احمر قرار دارد
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 15:05:44
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تحقق جامعه ایمن و تاب آور در برابر سوانح از اهداف جمعیت هلال احمر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مومنی پیش از ظهر سه شنبه در دیداری که با استاندار اصفهان داشت، اظهار کرد: آموزش امداد و نجات و توسعه آموزش های همگانی در سطح جامعه به منظور تحقق جامعه ایمن و تاب آور در برابر سوانح از وظایفی است که بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شده است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های مفید و موثری را برداریم.
وی بیان داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات فرهنگی در دستور کار هلال احمر قرار دارد و طرح هایی چون پیمان، نه به اعتیاد و بهرفت که با مشارکت جوانان و اعضا برگزار می شود از این نوع طرح ها است که با هدف کاهش آثار سوء این آسیب ها و مخاطرات به اجرا در می‌آید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان اعلام کرد: ایجاد جامعه تاب‌آور و آماده، کاهش آسیب‌ها و گسترش مشارکت مردم و جوانان در فعالیت‌ها از اهداف و استراتژی‌های جمعیت هلال احمر استان به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه هلال احمر یک سازمان با کارکرد ملی و بین المللی است، افزود: همه اعضای این جمعیت اعم از داوطلبان، نجاتگران، جوانان و امدادگران در فعالیت‌های این نهاد مردمی در عرصه‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی به صورت داوطلبانه با این جمعیت همکاری می‌کنند و این برای ما بسیار با ارزش است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34949/تحقق-جامعه-ایمن-در-برابر-سوانح-در-دستورکار-هلال-احمر-قرار-دارد
بستن   چاپ