پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
هلال احمر کاهش آسیب های اجتماعی را دنبال کند
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 15:05:44
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: هلال احمر با توسعه فعالیت فرهنگی و اجتماعی خود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهر علیزاده در دیداری که پیش از ظهر سه شنبه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان داشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه هلال احمر از مقبولیت بالایی در بین تمام آحاد جامعه برخوردار است می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و با توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود از طریق شبکه های ارتباطاتی جوانان و گسترش آن در سطح جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی در تمامی زمینه های زندگی سالم گام بردارد.
وی گفت: امروز جمعیت هلال احمر اصفهان از دایره گسترده ای از توانمندی ها برخوردار است و با توجه به امکانات و ظرفیتی که در اختیار دارد و پیشینه تاریخی آن و عملکرد مثبت در حوادث گذشته می تواند در عرصه منطقه ای و بین المللی نقش آفرینی و جایگاه بالایی داشته باشد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: سازمان های زیادی هستند که به مردم کمک می کنند اما در میان همه این سازمان ها جمعیت هلال احمر سازمانی است که در همه زمینه‌ها از جمله امداد و نجات در سوانح، کمک رسانی به آسیب دیدگان، یاری محرومان و بیماران فعالیت می کند و این یک نقش بی بدیل است که این سازمان مردمی ایفا می کند.
وی با اشاره به حوادث و سوانح سال گذشته به ویژه زلزله کرمانشاه افزود: هلال احمر استان اصفهان از همان ساعات نخست وقوع زلزله کرمانشاه خوش درخشید و در ادامه خدمت رسانی و امداد و پشتیبانی هم مردم اصفهان و هم هلال احمر دوشادوش هم بودند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34950/هلال-احمر-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-را-دنبال-کند
بستن   چاپ