پیام سپاهان
قلعه نویی، گزینه سرمربی گری تیم ذوب آهن است
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 18:06:25
سپاهان نیوز - اصفهان- باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: امیر قلعه نویی، گزینه اصلی برای سرمربی گری تیم فوتبال ذوب آهن است.
به گزارش ایرنا، باشگاه ذوب آهن روز سه شنبه در اطلاعیه ای که به همین مناسبت صادر کرد، افزود: این باشگاه برای مربیانی که در رسانه ها به عنوان گزینه های سرمربیگری این تیم یاد می شود، از جمله جواد نکونام و علیرضا منصوریان، احترام ویژه ای قائل است، اما امیر قلعه نویی، گزینه اصلی تیم ذوب آهن است.
این اطلاعیه حاکیست: باشگاه ذوب آهن، فصل گذشته لیگ برتر را با امیرقلعه نویی سپری کرد و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا، راه را برای تداوم همکاری با این چهره باز گذاشته است.
در این اطلاعیه تصریح شده است: هر دو طرف خواهان همکاری با هم هستند و بر این مبنا، باشگاه ذوب آهن هیچ گزینه دیگری را به عنوان سرمربی در جلسات خود لحاظ نکرده و نمی کند و تا قطعی شدن روند این مذاکرات، ذهن خود را معطوف شایعات و گمانه زنی های خودساخته نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدایت امیر قلعه نویی پس از پرسپولیس تهران، نایب قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور شد.
این تیم همچنین یکی از نمایندگان ایران در دوره آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خواهد بود.
این در حالیست که سپاهان، دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر، فصل گذشته با کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر بدست آورد و حتی پیش از دیدارهای آخر نیز در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفت.
این امر بویژه در پی درخواست هواداران باعث شد تا مدیران این باشگاه، مذاکراتی را با قلعه نویی داشته باشند.
تیم سپاهان دو فصل پیاپی، در سال های 89 و 90، با امیر قلعه نویی قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شده بود.
/ 6027/6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/34970/قلعه-نویی،-گزینه-سرمربی-گری-تیم-ذوب-آهن-است
بستن   چاپ