پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
مردم توانمند ایران بر دشمن چیره خواهند شد
چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 21:31:14
سپاهان نیوز - کاشان- امام جمعه اردستان گفت: دشمنان جنایتکار امروز به سرکردگی آمریکا قصد دارند تا با اعمال تحریم ها این کشور را وادار به تسلیم کنند اما خود مغلوب توانمندی مردم ایران خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری چهارشنبه در آئین اقامه نماز وحدت نیروهای نظامی و انتظامی اردستان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر بیان کرد: آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی با سرکردگی ایالات متحده آمریکا قصد دارند با تهدید و تحریم، ایران را وادار به تسلیم کنند که نشان می دهد از هشت سال دفاع مقدس درس نگرفته، همچنان در گمراهی و خیال واهی به سر می برند.
وی افزود: وحدت امروز بین نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم موجب دلگرمی و پیشرفت کشور و ترس دشمنان است؛ همگان باید مراقب توطئه دشمنان قسم خورده بوده و با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی مسئولان خدمتگزار زمینه توسعه را فراهم سازند.
امام جمعه اردستان عنوان کرد: کشورهای غربی و عربی به سرکردگی آمریکا و عربستان با حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق قصد داشتند تا ایران اسلامی را وادار به تسلیم کنند که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت مردم ناکام ماندند.
او گفت: رژیم بعث عراق با تمام توان با ایجاد موانع و استحکام های فراوان هرگز تصور نمی کرد که نیروهای مومن، متعهد و جان برکف ایران بتوانند از آنها عبور کرده و خرمشهر را آزاد کنند اما همبستگی، وحدت و همدلی موجب آزادسازی خرمشهر شد.
حجت الاسلام دهشیری با گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس در سوم خرداد سال 1361 اضافه کرد: دشمن بعثی که تصور شکست را نمی کرد، چنان مغلوب رزمندگان ایرانی شد که فرصت فرار پیدا نکرده و بیش از 19 هزار نفر اسیر شدند.
وی بیان کرد: صدام در سخنرانی پس از اشغال خرمشهر گفت که اگر ایران توانست خرمشهر را آزاد کند، من کلید بصره را به آن می دهم اما یاری خداوند و از خودگذشتگی نیروهای رزمنده معادلات صدام و حامیانش را برهم زد.
به گزارش ایرنا، عملیات بیت‌المقدس 36 سال پیش در 30 دقیقه بامداد روز 10 اردیبهشت 1361 با قرائت رمز عملیات «بسم الله الرحمن الرحیم، بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابیطالب» از سوی فرماندهی آغاز و روز سوم خرداد خرمشهر‌ پس از 578 روز اشغال از چنگال دژخمیان بعثی آزاد شد.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35027/مردم-توانمند-ایران-بر-دشمن-چیره-خواهند-شد
بستن   چاپ