پیام سپاهان
بهره برداری از مترو بهارستان تا پایان دولت دوازدهم
پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 17:41:15
سپاهان نیوز - مدیر عامل شرکت عمران بهارستان گفت: تا پایان دولت دوازدهم مترو بهارستان به طول 14 کیلومتر که 9.5 کیلومتر آن داخل تونل و 4.5 کیلومتر به صورت روباز است مورد بهره برداری و افتتاح قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدرضا احمدی امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجم انعقاد قراردادها و پروژه های عمرانی سال 96 در مقایسه با سال گذشته سه برابر و سال 94 پنج برابر بوده است، اظهار کرد: با افتتاح 11 هزار واحد مسکونی مسکن مهر پیش بینی افزایش حدود 25 هزار نفر جمعیت به این شهر می شود که سر ریز اصفهان را جبران خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در سال جاری شاه بیت پروژه های قابل بهره برداری مترو بهارستان است، گفت: تا کنون 80 درصد این پروژه با پیشرفت همراه بوده که 150 میلیارد تومان نیز هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت عمران بهارستان با اشاره به جانمایی ایستگاه های مترو از پایانه صفه تا بهارستان گفت: از پایانه صفه سه ایستگاه سپاهان شهر، راه آهن و ورودی بهارستان را خواهیم داشت که برای تکمیل متروی بهارسان 350 میلیارد تومان اعتبار لازم است.
احمدی ادامه داد: بودجه شرکت عمران بهارستان در سال گذشته به غیر از مترو 110 میلیارد تومان بود که 60 درصد آن محقق شد و در رتبه نخست تخصیص اعتبار در سطح شهرهای جدید کشور قرار گرفتیم.
وی اضافه کرد: در بخش پروژه های روبنایی 17 پروژه تعریف شده که مهمترین آن باغ بهارستان و محور پردیس است که تا چند ماه آینده مسیر دو کیلومتری پیاده راه محور پردیس افتتاح می شود.
مدیر عامل شرکت عمران بهارستان با بیان اینکه در بخش زیر بنایی نیز 20 پروژه تعریف شده است، گفت: از مهم ترین این پروژه ها روکش آسفالت، آماده سازی اراضی شرق و تکمیل معابر و مراکز محله محور است.
احمدی با بیان اینکه افق طرح جمعیت پذیری شهر بهارستان گنجایش 320 هزار نفر جمعیت است، گفت: پیش بینی بودجه شرکت عمران بهارستان در سال جاری 140 میلیارد تومان است که تلاش می شود بیش از 70 درصد آن تا پایان سال محقق شود.
مدیر عامل شرکت عمران بهارستان با بیان اینکه نقدهای بسیار به پروژه مسکن مهر در بهارستان شده است، افزود: با کیفیت ترین مسکن مهر متعلق به شهر بهارستان است و به غیر از پروژه 192 واحدی که سه سال طول کشیده است تمام پروژه ها قابل سکونت هستند.
کد خبرنگار: 13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35056/بهره-برداری-از-مترو-بهارستان-تا-پایان-دولت-دوازدهم
بستن   چاپ