پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/
آدینه نصف جهان زیر چتر فرهنگ و هنر
جمعه 4 خرداد 1397 - 13:22:18
سپاهان نیوز - فرهنگ و هنر با مانایی گره خورده است و امروز هم همچون گذشته به روشنی جریان دارد. به گفته فردریک شوپن "شکل بخشیدن به احساسات لطیف را هنر می گویند".
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، هنرمندان اند که این روزها با فرهنگ و هنر حیاتی دوباره یافته اند و تلاش می کنند تا فرهنگ و هنر را در خانه های مردم همیشه جاری باشد.
امروز نمایشگاه آثار زهرا بابااحمدی با عنوان "مجموعه چشم انداز" گشایش می یابد و تا 9 خرداد در ساعت 17 تا 21 در گالری اکنون به روی علاقه مندان باز است.
جشن "نسیم مهربانی" با حضور هنرمندان مطرح و شخصیت های برجسته کشوری از ساعت 21 تا 23 در باغ نور برگزار می شود و تا 24 خرداد علاقه مندان را فرا می خواند.
امروز آثار هنرجویان دانشکده فنی حرفه ای دختران سمیه نجف آباد در نمایشگاه گروهی نقاشی "رد پای ما" بازگشایی می شود و تا 9 خرداد از ساعت 17 تا 20.30 در گالری نگاه نو آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
ویژه برنامه شاد و مهیج ماه مبارک رمضان "9 شب 9شب" با برنامه های مسابقه آشپزی، پایش سلامتی و ... در ساعت 21 در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ غدیر برگزار می شود و تا 11 خرداد ادامه خواهد داشت.
آثار غلامرضا اسمایل زاده در نمایشگاه نگارگری "ماه و ماهی" از ساعت 17 تا 21 در گالری ارژنگ به نمایش گذاشته می شود و تا 10خرداد آماده بازدید علاقه مندان است.
نمایشگاه "نکورویان فرخار" آثار عکاسان چهار قاره از افغانستان بدون جنگ در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود و تا 10 خرداد ازساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 به روی علاقه مندان باز است.
نمایشگاه "طراحان آزاد" پروژه گروهی طراحی گرافیک تا 10 خرداد از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.
آثار زهرا ملکی، زهرا معین و سارا ممتحنی در نمایشگاه گروهی "تکرار" به نمایش در می آید و تا 13 خرداد از ساعت 12 تا 20 در گالری امروز آماده بازدید علاقه مندان است.
نمایشگاه نقاشی "روشنایی آب" با آثار اکبر نیکان پور از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در گالری متن بر گزار می‌شود و تا 24 خرداد به روی علاقه مندان باز خواهد بود.
تئاتر "از خواستگاری متنفرم، نه از چخوف" به کارگردانی محمدرضا بیگدلی در ساعت 20.30 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت.
تئاتر کمدی "دل‌مشنگ" به نویسندگی و کارگردانی مهدی شهداد از امروز تا 6 خرداد در ساعت 20 در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه می‌رود و علاقه مندان را فرا می‌خواند.
امروز سینما سپاهان فیلم‌های "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "عصبانی نیستم"، "تگزاس" و "مصادره" را اکران خواهد کرد. سینما فلسطین فیلم‌های "عصبانی نیستم" و "لاتاری" را اکران خواهد کرد. امروز فیلم‌های "آن سوی ابرها"، "جشن دلتنگی"، "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "خوک"، "عصبانی نیستم!"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "رفتن" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. فیلم های "تگزاس"، "لاتاری" و "مصادره" نیز در سینما قدس اکران خواهد شد.
کد خبرنگار: 13091
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35065/آدینه-نصف-جهان-زیر-چتر-فرهنگ-و-هنر
بستن   چاپ