پیام سپاهان
در تیران و کرون؛
5 متخلف آلوده کننده محیط زیست به پرداخت جریمه محکوم شدند
شنبه 5 خرداد 1397 - 10:43:09
سپاهان نیوز - اصفهان - متخلفان محیط زیستی در تیران و کرون به دلیل عدم رعایت الزامات اعلام شده در زمینه حفاظت از محیط زیست به پرداخت جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، متخلفان محیط زیستی به دلیل عدم رعایت الزامات اعلام شده در زمینه حفاظت از محیط زیست به پرداخت جریمه محکوم شدند.
این احکام جریمه برای مسئول یک واحد معدنی شن و پنج تخریب کننده رستنی‌ها در تیران و کرون صادر شد و بر این اساس مسئول واحد معدنی شن که اخطارهای مکرر محیط زیست را نادیده گرفته بود به دادگاه معرفی و به پرداخت یک میلیون و 800 هزار تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.
دادگاه دو متخلف دیگر را نیز که اقدام به تخریب رستنی‌ها و بوته کنی در منطقه حفاظت شده دالانکوه کردند هر یک به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس محکوم کرد.
همچنین سه متخلف دیگر در این منطقه که اقدام به تخریب رستنی‌ها و بوته‌کنی در این منطقه حفاظت شده کردند به مراجع قضایی معرفی و دادگاه هر یک از متخلفان را به پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس در حق صندوق دولت محکوم کرد.
به گزارش مهر، منطقه حفاظت شده دالانکوه رویشگاه انواع گیاهان بی بدیل دارویی مانند کتیرا، کنگر، موسیر، گل بنفشه، تره کوهی و ریواس و همچنین زیستگاه گونه‌های مختلف حیوانات و پرندگان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35089/5-متخلف-آلوده-کننده-محیط-زیست-به-پرداخت-جریمه-محکوم-شدند
بستن   چاپ