پیام سپاهان
رئیس مهد قرآن آران و بیدگل:
بزرگترین مجتمع فرهنگی- قرآنی مردم نهاد در آران و بیدگل افتتاح شد
شنبه 5 خرداد 1397 - 15:07:20
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - رئیس مهد قرآن آران و بیدگل گفت: بزرگترین مجتمع مردم نهاد قرآنی کشور در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مجتمع قرآنی به نام حضرت امیر المومنین (ع) در چهار طبقه شامل بخش اداری، مدرسه، کلینیک پزشکی، واحد تجاری با محوریت فعالیت های قرآنی و در آیینی با حضور آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از خانواده های شهدا به طور رسمی افتتاح شد.
وی افزود: این مجتمع جامع با اعتبار 30 میلیارد ریال توسط خیر قرآنی جاسم الوانکارایان در مدت دو سال در میدان امام خمینی شهر آران و بیدگل احداث شده است.
رئیس مهد قرآن آران و بیدگل با اشاره به احداث 12 مرکز قرآنی توسط خیران شهرستان از 10 سال قبل تاکنون گفت: این مراکز قرآنی موجب شده آران و بیدگل در حال حاضر بیش از هزار حافظ و قاری ممتاز در این مرکز تربیت کند.
وی به رتبه و جایگاه برتر مهد قران کریم آران و بیدگل در مدت پنج سال اخیر اشاره کرد و گفت: فعالیت های عمده قرآنی، پرورش قرآن آموزان در تمام فصول، تربیت مربی و فعالیت خیران موجب کسب این رتبه شده است.
گفتنی است، فعالیت های متدوام قرآنی، کسب رتبه های برتر مسابقات استانی و ملی توسط حافظان و قاریان آران و بیدگل و همچنین برگزاری آیین های خاص و ملی قرآنی در این شهرستان موجب شده آران و بیدگل از طرف نهادهای رسمی کشور به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35120/بزرگترین-مجتمع--فرهنگی--قرآنی-مردم-نهاد-در-آران-و-بیدگل-افتتاح-شد
بستن   چاپ