پیام سپاهان
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
یک هزار و 200 میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شد
شنبه 5 خرداد 1397 - 16:45:12
سپاهان نیوز - کاشان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از جمع آوری نزدیک به یک هزار و 200 میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و مشارکت نیکوکاران در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا شیران روز شنبه در آئین معارفه سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان گفت: افراد نیکوکار و متعهد استان اصفهان سال 1396 کمک های خوبی به کمیته امداد داشتند که بین مددجویان توزیع شد.
وی افزود: کمک های مشارکتی بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان توزیع و به هر خانواده ماهیانه یک میلیون ریال پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان کرد: مستمری مددجویان زیر پوشش با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 700 هزار ریال به ماهانه 2 میلیون ریال افزایش یافته اما کفاف هزینه های زندگی مددجویان را نمی دهد و نیاز به همکاری بیشتر مسئولان و نیکوکاران احساس می شود.
او اضافه کرد: سرانه ساخت مسکن مددجویان نیز هم اکنون 250 هزار ریال است که برای ساخت کافی نبوده و باید مسئولان در این زمینه بازنگری کرده و نیکوکاران نیز به نوبه خود پیشگام باشند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: کمیته امداد انقلابی ترین نهادهای ایران اسلامی است که از متن قرآن و انقلاب برگرفته شده تا در خدمت فقیران و محرومان باشد که البته تلاش ها کفایت نکرده و همچنان در این زمینه مقام معظم رهبری، دولت و مجلس برای جبران بخشی از کاستی ها تلاش می کنند.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: تلاش ها بر توجه بیشتر به افراد کم برخوردارتر است و خدمت در چنین نهادی افتخار و توفیقی الهی می باشد.
به گزارش ایرنا، از خدمات مهرداد پویان در ادامه این آئین قدردانی و ابوالقاسم صادقی به جای وی، به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان معارفه شد.
تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان 100 هزار می باشد و این نهاد در شهرستان اردستان یک هزار و 700 خانوار (نزدیک به 2 هزار و 300 نفر) را زیر پوشش خدمات حمایتی دارد.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35127/یک-هزار-و-200-میلیارد-ریال-کمک-مردمی-جمع-آوری-شد
بستن   چاپ